Grundig Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Heisann. Ja, nå er det en laaang stund siden jeg sist hadde noen form for fysisk kontakt med det motsatte kjønn. Jeg er, i likhet med alle andre mennesker, veldig avhengig av fysisk kontakt. Jeg har hatt kjærste og slikt før, men det er ganske lenge siden. Nå har jeg lyst til å finne ei ny ei igjen, en som jeg kan ha det fint sammen med, gå turer med, se filmer med, kose med, prate med osv. Jeg har ikke vært forelsket på lang tid og begynner å lure på om noe er galt. Jeg har det heller ikke bra med meg selv og har lite tro på ting. Allikevel er det en ting jeg er veldig god på, og det er å forstå meg på mennesker (særlig jenter) og vise omsorg. Det er noe jeg har blitt oppvokst med. Mitt spørsmål er da: Hvor finner man ei jente som har felles interesser? Hva er lurt å gjøre for å virkelig treffe på noen? Hvor drar man? Dette er kanskje et ræva spørsmål, men jeg er lei av å sitte alene i helgene lissom. Håper noen forstår og ikke kødder med det her. OG nei, jeg er ikke stygg. Det ekke derfor jeg ikke har dame. På forhånd mange takk for svar Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Flørte, funker for meg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvilke interesser har du da? Jeg mener, om du leter etter en person med felles interesser.. Finnes det sikkert steder folk som dere møtes? Utesteder, klubber osv. Avhenger sikkert litt av hvor du bor også da, spesiellt dette med sosiale tilbud.. For om dere har felles interesser er det iallefall lettere å få en samtale gående, bli kjent osv. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Her eller Her eller her Lykke til Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Vel, jeg bor på "landet" og det eneste stedet for ungdom her er rasert og fullt av de "tøffe" gutta. Føler lissom at man må helt til Oslo for å i det hele tatt kunne møte på noen, hvilket er vledig synd Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 som regel så pleier slike ting å løse seg selv... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 som regel så pleier slike ting å løse seg selv... Dette er naiv tankegang... Vær med aktivt sosialt, np! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vær med aktivt sosialt, np! Jepp. Bli kjent med folk.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ja, jeg har nok blitt veldig asosial med årene :/ Men hvor drar man hen? Det er lissom ikke så mye fester her ute at det gjør noe. Og fester er heller ikke alltid det lureste stedet å prøve seg på damer. Hm. Det ekke så vanskelig, men jeg er så clueless at det er skummelt! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 som regel så pleier slike ting å løse seg selv... Dette er naiv tankegang... Vær med aktivt sosialt, np! hvis du stresser med å jakte på kjæreste så kan dette føre til at du (ubevist) "skremmer" bort den du prøver deg på fordi du virker så desperat og til enhver tid skal bevise hvor bra du er. hvis en tar en mer laidback holdning ovenfor damer er det lettere å komme i kontakt med dem... og derfra ta det den "rette" veien.... hvorfor tror du ellers homofile har så lett for å bli godvenner med damer? dette fordi de slapper av og er seg selv uten at de til enhver tid skal bevise seg selv... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 som regel så pleier slike ting å løse seg selv... høhø...tenker ofte slik Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vær sosial, møt nye folk.... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vær sosial, møt nye folk.... Gjør som Torgeir, vinn "HW's søteste puz" konkuransen... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) -- Slettet av moderator, henviste til post som er fjernet -- Det finnes ingen fasitsvar, men jeg vet med erfaring at å bære vær litt mer sosial, så får du det til... Skaff deg en deltidjobb i en butikk, join er klubb, trenings saker elns... Endret 11. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Et fint sted å treffe folk er treningssentre. Ikke bare treffer du nye folk,(Ja noen av dem er faktisk damer) du kommer i bedre form, du ser bedre ut og da føler du deg også bedre. Ved å trene får du mer selvtillit, og da blir det lettere å slappa av i nærheten av damer som du har lyst å bli bedre kjent med. tilfredsstillene svar? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Burde ikke være vanskelig å få napp på Norway Cup? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 som regel så pleier slike ting å løse seg selv... Dette er naiv tankegang... Hvorfor? Skal han være sosial for å kunne ta på damer, er det det du mener? Disse tingene fikser seg så fort man finner en dame man kan være sammen med, ikke bare flørte med. Og det finnes mange av dem. Men for all del, det hjelper ikke å sitte hjemme og knote på PC-en. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 som regel så pleier slike ting å løse seg selv... Dette er naiv tankegang... Hvorfor? Skal han være sosial for å kunne ta på damer, er det det du mener? Disse tingene fikser seg så fort man finner en dame man kan være sammen med, ikke bare flørte med. Og det finnes mange av dem. Men for all del, det hjelper ikke å sitte hjemme og knote på PC-en. Slik ilpostino sier: "som regel så pleier..." og jeg svarer: "dette er naiv tankegang" Så betyr det jeg sa akkurat det du sier: "Men for all del, det hjelper ikke å sitte hjemme og knote på PC-en." Hva er det du klager på meg for da? Jeg har aldri sagt at du skal være gangster-yo, drikke deg dritings for å ta på alle damer, jeg sier bare at han burde være mer sosial... som sagt, joine noe lokale klubber eller foreninger, treningsstudio (som han sikkert ikke har siden han bor i et lite miljø) eller noe lignende, evt hooke opp med gamle bekjente. Dette er den tredje gangen i dag jeg har blitt kritisert fordi folk ikke gidder å lese hele posten! Hva er galt med dere? ikke si noe med mindre dere vet hva dere snakker om! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Et tips til trådstarter: Start med å gå på senteret i nærheten av deg, eller i byen og si hei og vink til jenter som går forbi! Prøv å komme i prat med dem, og få ett tlf nummer! Tror det er en god kjangs for å lykkes! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Godt å se at så mange har tatt seg tid til å svare Jeg trener faktisk på trenigssenter 3 ganger i uken. Jeg kommer i prat med veldig mange folk der, men desverre er det svært få eller ingen jenter som få der. Det eneste er damer i 40-50-åra og de er jeg ikke videre hypp på for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå