Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vurderer å kjøpe denne med mindre noen frelser meg i denne posten. Men selve spørsmålet, det følger vel med vanlig lader til stikkkontakt i veggen? Leste dette på Komplett: Hvis jeg må trekke frem et minus her, så må det bli at den krever pc til å lade opp, med mindre man kjøper et adapter. et annet minus kan være at man må bruke iTunes for å overføre sanger til mp3-spilleren, men det blir man fort vant til, så det er uvesentlig. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette og gi meg noen flere argumenter til å kjøpe eller ikke kjøpe denne mini ipoden? Og nei, plass er det nok av for MITT bruk! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nei, det følger ikke med ladder til stikkontakt i veggen. Dette må man kjøpe til. Den koster omtrent 250 kroner. Kabelen man bruker er samme kabelen man får med i ipoden. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Er den en slik du mener? Lenke til kommentar
manav Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Eller du kan kjøpe en på ebay, ikke lagd av apple dog. Har kjøpt en selv for, fungerer helt fint. Endret 11. juni 2005 av manav Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er den en slik du mener? Nei. Er en sånn jeg mener: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå