Gå til innhold

Battlefield 2 demo- Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei fy faen jeg må legge meg....

Nei.. Hvorfor la du deg så tilig?

BF2 blir jo bare bedre og bedre utover natten..

Men det er en grense en plass da.. som f.eks. akkurat NÅ! :sleep:

 

Edit: On-Topic: BF2 er det beste spillet EVER! :love:

Så mye kult.. og MYE vanskeligere enn de forrige spillene i BF serien.

Skikkelig Action nesten hele tiden.. Mere kamper på bakken.. Helikoptrene er skumlere *grøss*

Det går ikke ann å ikke like BF2 :love:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Nei fy faen jeg må legge meg....

Nei.. Hvorfor la du deg så tilig?

BF2 blir jo bare bedre og bedre utover natten..

Men det er en grense en plass da.. som f.eks. akkurat NÅ! :sleep:

 

Edit: On-Topic: BF2 er det beste spillet EVER! :love:

Så mye kult.. og MYE vanskeligere enn de forrige spillene i BF serien.

Skikkelig Action nesten hele tiden.. Mere kamper på bakken.. Helikoptrene er skumlere *grøss*

Det går ikke ann å ikke like BF2 :love:

Jo kanskje hvis man har en alvorlig hjerneskade eller noe :p

Lenke til kommentar

Fy fa*n så fett BF2 var, ende gøyere enn jeg hadde håpet på. Lastet det ned før jeg skulle på jobb i går, og fikk spillt 30 mins, før jeg skulle jobbe. Da jeg satt i kassen (jobber i dagligvarebutikk), satt jeg og tenkte på BF2 hele tiden :D.

Spillte masse i går kveld, og noe som slo meg er at grafikken bare er nyyyydelig! Med mitt socket A system og et 6800NU Gamers Edition kjører jeg alt på medium/high, med view distance på 100% og 4x AA, og det går glatt som bare det (~60 FPS).

 

Eneste kjipe er at jeg har muntlig eksamen i norsk på mandag, og har ikke fått gjort en dritt takket være BF2 :(. jaja får vel prioritere skole i dag...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke imponert. Lyden skurrer og våpnene virker som luftgevær når du skyter med dem. Samtidig blir jeg kicket hele tiden av Punk Buster som hevder jeg må tømme Win 32 hva nå enn det betyr.

 

Selvom grafikken er mer detaljert enn BF 1942 og DC overgår det ikke hallife 2.

 

Latz

Lenke til kommentar
er det bare meg eller lagger server browsern?!? og hos meg så har alle serverne omtrent 0 i ping men i virkeligheten så hadde de 600 osv. noen som kan si meg en rask server?

har vært en del sånn til meg og, men jeg kan anbefale broadpark sin server.. det er den jeg spiller mest på.. de fleste er seriøse spillere, så det gjør det en god del kulere..

 

84.49.16.14

standard port

 

dette spillet SKAL jeg ha når det kommer ut. å være commander er ganske kult det og..

Lenke til kommentar
Jeg er ikke imponert. Lyden skurrer og våpnene virker som luftgevær når du skyter med dem. Samtidig blir jeg kicket hele tiden av Punk Buster som hevder jeg må tømme Win 32 hva nå enn det betyr.

 

Selvom grafikken er mer detaljert enn BF 1942 og DC overgår det ikke hallife 2.

 

Latz

Lyden er god.

 

Grafikken er slik eg likar den. BF er ein heil del annleis enn HL 2.

 

Men det var ditt førsteintrykk. :)

Endret av Kjet!l^
Lenke til kommentar

etter å ha tatt noen test runder(spillt alle klassene på begge laga, både på nett og sp)

 

kan jeg si EN ting,

 

som vanlig tåler folka ALT for mye, og dette plager meg så mye at jeg ikke kommer til å kjøpe spillet før det har kommet noen brukbare mods som fikser dette. ellers syns jeg spillet var veldig masete

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med en runde som Commander. Mye å passe på men moro når jeg hadde squads som fulgte ordre. Ble litt lite action, ettersom jeg hadde nok å gjøre :) . Tror vi vant 178-0 eller no :!:

Men det bare bekreftet at teamwork er alt i Bf2. Det er faktisk mye mer givende (hvis en kan si det om spill :hmm: ) med teamwork en lonewolf strategien fra tidligere Bf-spill. Blir mer realistisk, og ikke noe er bedre enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...