nord Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvordan får man til å høre folk snakke i spillet? Jeg får ikke noe komunikasjon mellom spillere. Commander er ganske greit å spille, men man kan få store problemer hvis ikke lagførerene følger det du sier. Flott spill! join et squad Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 jeg synes det virker veldig fett. nettopp fått prøvd noen runder, prøvd helikopter og f16.... fikk litt lyst til å kjøpe det ja.. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Spillet ga et utroligt godt førsteintrykk.... det skal kjøpes. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 jeg synes det virker veldig fett. nettopp fått prøvd noen runder, prøvd helikopter og f16.... fikk litt lyst til å kjøpe det ja.. F16? -- Førsteinntrykket mitt var at fysikkmotoren var mye bedre enn i BF1942 og grafikken selfølgelig. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) jeg synes det virker veldig fett. nettopp fått prøvd noen runder, prøvd helikopter og f16.... fikk litt lyst til å kjøpe det ja.. Underlig... er ikke f16 på spillet da OJ litt sent Endret 11. juni 2005 av herzeleid Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er det på 32player banen! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Grafikkmessig så synes jeg Battlefield 2 er absolutt det beste i serien. Noen av problemene jeg hadde var at jeg fikk søren ikke det til og funkere med mikrophonen i spillet. mikrophonen virket da jeg var på hovedmeny og under instillinger men så fort jeg kom inn i spillet så var det helt dødt. fikk ofte problemer med servere som jeg testet. Men absolutt et spill verd og kjøpe da jeg personlig digger sånne spill. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er det på 32player banen! Det er Joint Strike Fighter (JSF-35) som er på hangaren til USA. MEC-styrken har MiG-29 Fulcrum og SU-34 Flanker. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ok da trodde det var f16. er ikke JSF i proto stadiet enda da? trodde ikke de var ferdig utviklet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ok da trodde det var f16. er ikke JSF i proto stadiet enda da? trodde ikke de var ferdig utviklet. Jo, stemmer det. Men de har tatt det med allikevel. *Håpe Norge velger JSF foran Eurofighter* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Hehe. de er svindyre da, men de eier Eurofigther afaik. bare hjelmene som følger med JSF har et sinnsykt avansert 3D lydsystem som gjør at du hele tiden hører hvor lyden kommer fra når de andre prater med deg og lyden blir justert realtime om du rører på hodet. så har de en light versjon av harrier jumpjet sitt system , så de kan ta av nesten uten rullebane, med en dyse som kan sende all jetstrømmen rett ned omtrent. Pris: 2 mill for kun hjelmen! Endret 11. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok da trodde det var f16. er ikke JSF i proto stadiet enda da? trodde ikke de var ferdig utviklet. Har ikke hørt om et F16 fly som kan hovere eller hva det heter Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Pris: 2 mill for kun hjelmen! Steike, det er bare sjukt. Blir nok dyrt for Forsvaret det ja. Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok da trodde det var f16. er ikke JSF i proto stadiet enda da? trodde ikke de var ferdig utviklet. Har ikke hørt om et F16 fly som kan hovere eller hva det heter Det andre flyet der er en Harrier. Det tar av ved å rette jetmotorene nedover for å kunne ta av uten rullebane.. I virkeligheten et veldig dyrt fly da det bruker noe helt hinsides med drivstoff for å komme seg opp i lufta. Prøvde det et par ganger i spillet, men måtte gi opp.. Må trene litt mer i singleplayer Får lyst til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) foresten vet noen om en billigere nettbutikk med BF2 enn cdon? de skal ha 409 + 29 i frakt. og CDON er nede nå.' EDIT billigste til nå som jeg har funnet er Zailor.no med 428 inkl frakt. Endret 12. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 For de som lurer går det blant annet ann å legge til mer enn bare 16 boter i enspillerdelen. Les mer på http://dynamic.gamespy.com/~bf42players/index.php?act=idx Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Spillet ser greit ut, men noen flere som får masse grafikkbugs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå