Gå til innhold

Battlefield 2 demo- Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Må bli digg å spille det på nettet med en gang, for da er det ingen som har spilt dette i flere år, og ingen cheats! :D

Gleeder meg..

Gleder meg også til å sprenge botene..

AI'ene skal ikke være noe smarte i Battlefield :p

Du blir å slite med disse botene, spesielt på hard. Botene er ikke noe spesielt gode i Battlefield 1942 og Vietnam, men det har desverre endret seg i Battlefield 2. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! faen klokka er blitt 6:20 alt ja...

ehm! gi meg 6 nye timer da!

Det var eit fantastisk spel!

 

Må sove!

 

Men alle avtaler for morgendagen er viska ut, og erstatta med data'n ja.

 

Men det som irriterer meg litt er alle uerfarne helikopterførerene. Det er jo direkte morrsomt og sitte på i helien nå om du finner ut kva du skal trykke på! Bang bang bang! hohoho! Men eg synes det var enklere og styre helien nå enn før, med musa og til og med. Men joystick er nesten must når du skal håntere helikopteret synes eg.

 

 

Varmesøkende raketter var også snaxy!

 

og ein ting dere, lær dere kordan dere skifter lag, laga var veldig ujevne... ofte dobbelt så mange spelere på det eine som det andre!

 

Sikkert 300 skrivefeil i denne posten, men det driter eg i.

Lenke til kommentar

Har hatt meg noen runder nå. Det første jeg la merke til er at jeg ikke får velge 1280*1024, noe som er standard oppløsning på skjermen min. ellers virker spillet litt rotete. AIen til folkene er stort sett grei. De klarer å sammarbeide noenlunde. Det de suger på er, når spillet starter, så kjører de av og til ikke til et nøytralt flagg forde en tanks eller noe står i veien. et menneske hadde bare kjørt rund, men her blir vi bare stående til tanksen flytter seg. grafikken er noen lunde det har hadde forventet meg. Å spille som medic er en av mine favoritter. Det er da lett å hjelpe andre og seg selv. Det som plager meg mest, er vel at du må så tett innpå folk for å drepe de, men det er vel her sniperen kommer inn i bildet:) Spillet er allerede forhåndsbestilt, så jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Nu har jeg fått 3 timers søvn etter ha vært våken noen døgn :)

 

Førsteinntrykket var svært bra.

Mer realistisk fly/helikopter styring noe som manglet i vietnam.

Men må inrømme at det var artigst å være inf. Da medic/anti tank blei min favoritt.

Også var det veldig artig og sitte på en lukka server med 8 gode venner og bare teste alt på mappet :D det er så digg

 

Pluss at grafikken er super elsker texturene

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
spillet er kult og spille,men jeg synes at grafikken burde vært bedre.

Hvis du spiller på best grafikk uten problemer med 64 spillere er du heldig...

 

Ikke alle har monster dataer, så jeg er glad dette ikke har så høye maskin krav.

 

Bedre grafikk ville i overført betydening bety høyere maskin krav, men hvis du spiller med MAX grafikk i spillet og fortsatt sier det samme, burde du holde deg unna spill som Battlefield.

Lenke til kommentar

Mine specs:

AMD64 3500 (uklokket)

Radeon 9800 Pro med Catalyst 5.6 drivere

1GB Ram.

 

Jeg har nå spilt ca 3 timer, og alt ser veldig bra ut.

Grafikken (innstilt på medium) flyter glatt. Det er veldig detaljrik, og selv om demoen bare har ett kart er det mye jeg ikke har vært over ennå.

Alle klasser, våpen og kjøretøy er morsomme å kjøre. Du har faktisk veigrep her. Kamp-helikoptrene blir nok min favoritt. :D

Spillet virker også veldig balansert.

 

Litt om squads. På den serveren jeg spilte var det bare noen vage forsøk på å opprette squads, antagelig ettersom alle vil springe rundt å prøve mest mulig. Jeg følte imidlertid ikke at det var noe behov for dette. Men jeg vil anta når motstanderen først begynner å opprette squads, er det best laget mitt også gjør det for å bekjempe de.

 

Jeg var redd at tiden det tok for å laste spillet skulle ta veeeldig lang tid, men der ble jeg overrasket over hvor kjapt dette gikk. Faktisk raskere enn BF:V.

 

Voip fikk jeg ikke prøvd, antagelig var det ikke enablet på serveren.

 

Men nå må jeg ut i krigen igjen. Har ennå mye å teste :thumbup:

 

EDIT: Jeg må bare nevne noe mer med grafikken. Det var en utrolig fin effekt når jeg fløy bak en lagkamerat med jet (er det F-35 den heter?). Så både kondenstriper og røyk fra eksos. Lekkert!

Endret av _MrMilo_
Lenke til kommentar
Veldig morsomt spill.. Er mye mere Teamplay enn før.. Første gang jeg har opplevd teamplay på en Public server :)

stemmer..men da må commanderen vite hva han gjør..steike det var morsomt å fly i helikopter da folk rapporterte om tankser som var litt i veien..gjett hvem som fikk driver kill mission da! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...