Gå til innhold

Battlefield 2 demo- Førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg, eller er det andre som har utrolig høy ping???

Sitter med 4/4mbit/s linje og har aldri hatt noe problem med latencyen

før, har ping helt opp i 200!!!

Kommer jo an på hvor servern er da. :-)

Det beste er å sortere serverlista ut ifra ping, det gjør alltid jeg på slike spill. Har ikke fådd testa BF2 demo'en ennå, driver å laster den ned fortsatt. Blir vel i løpet av kvelden. :cool:

Lenke til kommentar

spillet innfrir så det holder! squad systemet fungerer perfekt, og det er mulig å samarbeide med totalt ukjente mennesker. Det er passe vanskelig å fly helikopter og treffe infanteri med raketter.

Favoritt klassen min så langt er support, kjekt å ha litt ekstra ammo når man dekker resten av squaden når de rykker inn. Hadde mange WOW opplevelser - ett eksempel: jeg kjørte inn mot land, da en fra mitt lag plutselig sneiet hodet mitt med jagerfly! Shit som jeg skvatt, mistet nesten headsettet.

Det er utrolig stor variasjon selv på ett enkelt brett, oppstår alltid kule situasjoner, og det er sinnsykt tilfredstillende når man tester reelle taktikker fra virkeligheten og de faktisk virker i spillet :thumbup: Var f.eks. squad leader og beordret de to andre på squaden min å flanke fienden som sto bak en mur og skøyt på oss, jeg dekket de samtidig med å skyte som mye som mulig på fienden, slik at de dukket ned. De så aldri de to før det var for sent. Alle sa bare ting som: "whoohooo", og "Herregud så fett", og "Jeg begynner å grine, dette spillet er bare for bra!" og "bra teamwork". Det er teamworket som er nøkkelen til gleden i spillet. Joiner du en squad, får spillet en helt ny dimensjon, man får et samhold i gruppen på 5 minutter, og så er man plutselig proffe i å dekke hverandre og gi og følge ordre.

Har ikke prøvd meg som commander ennå, tror ikke det er noe for meg, liker heller å sloss mellom husene sammen med squaden min..

Fyttirakkern, har ikke vært så hektet på et spill siden hm... Battlefield 1942

Lenke til kommentar
Hvordan er heli-styringen i BF2, som i DC eller som i Vietnam?

liten mellomting, helikopteret er ikke et monster som i BFV, nå tåler infantriet en støyt og man må bruke flere raketter på tankser..helikopterene føles også veldig " treig " ut..tar lang tid å snu, etc.

Lenke til kommentar

liten mellomting, helikopteret er ikke et monster som i BFV, nå tåler infantriet en støyt og man må bruke flere raketter på tankser..helikopterene føles også veldig " treig " ut..tar lang tid å snu, etc.

Søren også, jeg som hadde ønsket meg like raske og manuvrerbare helier som i DC... Håper det blir like mye action for det. :yes:

Får ikke prøvd demoen før om en uke, grunnet jeg ikke vil stryke på eksamen.... :(

Lenke til kommentar

har nå prøvd 4-5 ganger og får ikke logget meg inn. den står bare der på connecting to account server. også sier den at jeg må oppdatere skj kort drivern enda jeg nettopp tok den nyeste fra nvidia.com

noen som har noen tips?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
har nå prøvd 4-5 ganger og får ikke logget meg inn. den står bare der på connecting to account server. også sier den at jeg må oppdatere skj kort drivern enda jeg nettopp tok den nyeste fra nvidia.com

noen som har noen tips?

bare oppgrader skjermkortdriveren med den nVIDIA-install skiten i BF2 Start menyen:

Btw: noen spurte om hvordan bottene er? Vel, bottene har store tedenser til å kjøre over deg og slenge en kjapp "Sorry Chief" replikk mens du ligger der dau..

Lenke til kommentar

Jeg er ganske ny i BF generelt. Lurte på om noen kunne gitt meg en innføring i hvordan man sniper.

Er det ingen zoom i kikkertsiktet? Synes det var vanskelig å få noen med ett skudd i BF2, særlig på avstand...ser heller ikke hvor skuddet faktisk treffer.

Finnes det en innføring i dette et sted på nettet?

Lenke til kommentar
Jeg er ganske ny i BF generelt. Lurte på om noen kunne gitt meg en innføring i hvordan man sniper.

Er det ingen zoom i kikkertsiktet? Synes det var vanskelig å få noen med ett skudd i BF2, særlig på avstand...ser heller ikke hvor skuddet faktisk treffer.

spill singeplayer, velg sniperklasse og PCen forteller deg hvordan du bruker sniperen. Det gjelder også på de andre klassene. Velkommen til BF :thumbup:

Lenke til kommentar

BF: Vietnam fikk til helikopterstyringen, BF2 derimot :no:

BFV var elendig når det kom til styringen. bf2 er en blanding mellom dc og bfv og er nærmest perfekt av de tre( etter min mening da)

Eneste kjipe er at folk tåler for mye.

Lenke til kommentar

BF: Vietnam fikk til helikopterstyringen, BF2 derimot :no:

Jeg mener det er direkte motsatt; Vietnam klarte det rett og slett ikke, men de lærte noe fra Desert Combat og brukte noe av det til å lage kontrollen til BF2.

Det tar derimot halvparten så lang tid å lære seg kunsten med å fly helikopter i BF2 enn det var i DC. Sikkert et godt valg...

Lenke til kommentar

Hvordan får man til å høre folk snakke i spillet? Jeg får ikke noe komunikasjon mellom spillere.

Commander er ganske greit å spille, men man kan få store problemer hvis ikke lagførerene følger det du sier.

Flott spill!

Lenke til kommentar

hold museknappen inn etter du har skutt, ikke slipp knappen altså :) da skal sniperen holde seg inn-zoomet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...