Gå til innhold

Battlefield 2 demo- Førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, førsteinntrykket sålangt: 559,9 MB er et "passende" tall, det kan bli interresant ... :)

Edit: laster fra link nr. 3, begynnte på 700 kB/s, men ligger nå i underkant av 200 kB/s

Endret av Fury
Lenke til kommentar

Kan noen gjøre meg en tjeneste? Teste ut den kunstige intelligensen og finne ut hvor på treet den ligger? Skal drive med litt modifiseringen på den i lag med et team så snart fullversonen og den nye editorer kommer. Har ikke utstyr til å spille spillt for øyeblikket.

Lenke til kommentar

eg trudde at meininga med denne tråden var å skrive litt om kva folk syns om demoen, men det ser vist ikkje sånn ut.

Prat om førsteinntrykket i denne tråden. Spørsmål om hvor dere laster ned demoen osv, kan dere ta i den andre tråden.

reknar med at reglane er like for alle, så du gir vel deg sjølv ein advarsel snart sidan du fortsetter å poste poster som ikkje omhandler førsteinntrykk av demoen.

edit: bare legger til i denne tråden i staden for å poste enda meir off-topic.

Er spillet ferdig nedlastet hos deg?
kva inntrykk var du ute etter å få vite her da :hmm:

er uansett ikkje vits å diskutere dette lenger. loven er ikkje lik for alle, og er du lur så sletter du alle innlegg som ikkje dreier seg konkret om førsteinntrykk av demoen.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
eg trudde at meininga med denne tråden var å skrive litt om kva folk syns om demoen, men det ser vist ikkje sånn ut.

Prat om førsteinntrykket i denne tråden. Spørsmål om hvor dere laster ned demoen osv, kan dere ta i den andre tråden.

reknar med at reglane er like for alle, så du gir vel deg sjølv ein advarsel snart sidan du fortsetter å poste poster som ikkje omhandler førsteinntrykk av demoen.

Jeg spør faktisk om inntrykket deres, bare i et spesifikk område av spillet.

Lenke til kommentar

Speler multiplayer. Bedre siktesystem. Frå dei tidligare spel går du i samme tempo heile tida, her trykker du W to ganger så sprinter soldaten. Og han blir trøtt etter eit vis antall meter. Og han spring seinare. Loadingen av maps går betydlig fortare og det er mykje interesant informasjon under loading. Fly og heli er mykje vanskeligare og håndtera.

Edit: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...05entry929105

Endret av Kjet!l^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...