Gå til innhold

The White Stripes - Hva syns du?


MarkusG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The White Stripes er gode greier. :w00t:

 

Den beste låten etter min mening, er Broken Bricks fra debutalbumet med samme navn som gruppen. Albumet som helhet er av variabel kvalitet, men det har noen perler, deriblant den nevnte låten

 

Ellers kan jeg som en obskuritet nevne gruppen The Upholsterers. Denne gruppen består av Jack White (vokalisten i The White Stripes) og trommeslageren Dominic Suchyta. Musikken er av samme type som The White Stripes, men låten Pain overgår alt The White Stripes har gitt ut.

Lenke til kommentar
Har du noen sanger å anbefale?

Jeg vil spesielt anbefale følgende låter:

 

The White Stripes

Broken Bricks

Screwdriver

 

De Stijl

You're Pretty Good Looking

Apple Blossom

I'm Bound To Pack It Up

 

White Blood Cells

I'm Finding It Harder To Be A Gentleman

Fell In Love With A Girl

Offend In Every Way

 

Elephant

Hypnotize

Girl You Have No Faith In Medicine

Well It's True That We Love Another

 

Get Behind Me Satan

My Doorbell

Little Ghost

Take, Take, Take

 

Av albumene kan samtlige anbefales, men jeg vil spesielt trekke frem De Stijl. Dette er mindre «hardtslående» enn de andre albumene, men etter min mening det beste albumet de har gitt ut. :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg slår meg sammen med de som ikke klarer the white stripes.

syntes musikken deres er tam og dårlig, samt spiller de like komplisert som en gjeng barnehageunger. for meg er et av kriteriene for at et bandskal være bra, at musikerne skal spille bra, altså over barnehagenivå. dette syntes jeg ikke tws klarer, og grunnet dette samt dårlige og kjedelige sanger kommer det aldri noen white stripes cd inn i dette huset!

 

edit:

rettet noen feil.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
jeg slår meg sammen med de som ikke klarer the white stripes.

syntes musikken deres er tam og dårlig, samt spiller de like komplisert som en gjeng barnehageunger. for meg er et av kriteriene for at det er et bra band, at musikerne skal spille bra, altså over barnehagenivå. dette syntes jeg ikke tws klarer, og jeg syntes derfor, samt dårlige og kjedelige sanger gjør at det aldri kommer noe white stripes cd inn i dette hus!

Godt oppsummert. :!:

Lenke til kommentar

Jeg elsker White Stripes og hvis du bare skal kjøpe et album anbefaler jeg elephant, dette er en über bra CD, selvfølgelig er jo de andre også grisebra. Du bør jo selvfølgelig ha alle CD-ene men hvis du er i tvil om du liker de så begynn med å kjøpe elephant, så white blood cells eller get behind me satan. Det mener i hvert fall jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...