834HF42F242 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tangerine Shit Datamashin Klawria Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Speedometer Kongenavn, men jeg fikk aldri realisert det selv..... T'Weed Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 MayDay Chronosphere Meditation Wave White Flag Aleem Et halvt minutts navn ut fra lufta... Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hva med "l33tzor pr0s" eller "PEWPEWLAZORS!!" h3h3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) søk på death o.l. på wiki, så finner du nok noe Edit: Sputum og Karoshi er tatt Endret 4. januar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 kjøtt !! det er vell det beste hittil Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 The tema (dette gjenspeiler ikke metal, men siden denne tråden plutselig ble dradd opp ramser jeg opp bare fete band navn som jeg har tenkt på): - The Peer eller The Peers - The What, Where and When. (Eller bruke enten The What, The Where eller The When.. i motsetning til det legendariske bandet The Who.) Blandings: - Travel Mate's - Riff Bungle - Automatic Venegance of the Euphoric Empire For metal: - Metal Rule (Eller Metalrule i et ord) - Jawbreakers Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gammel bandet mitt het The Nameless. xD Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Beer runners Black Diamond Unreadable Timebomb Generation Faen Ta Deg (høhø..) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Go nuts!http://www.bandnamemaker.com/ Lenke til kommentar
Maggy er kul Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Hva med the new world Fuzzy guitar's Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Maggy er kul skrev (4 minutter siden): Hva med the new world Fuzzy guitar's Jeg tror de har funnet sitt bandnavn nå. Eller de har brutt opp for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå