FiSkEN FliPP Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Hei Folkens! Har starta ett nytt band med noen venner, men å finne band navn som er fett er nesten umulig Vi har gått fra greske vesner til og lese gjennom halve ordoka på engelsk Noen forslag på fete band navn? Blir kjempe glad for forslag Endret 10. juni 2005 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Småtroll fj0s Tre Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Hva slags musikk er det? Noen forslag: Frozen Fire Master Flippskjegg ( ) Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Vi spiller Hard rock og metal som metallica. Vi lager også heimelagde låter. Vil helst ikke ha noe barnselige greier Endret 10. juni 2005 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Blitzkrieg Bless my toes Brain Burgers Undead Underwear Untitled RoboJesus and the Purple Prancing Ponies Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 punchin poo "loverboys" fishy friends berge iskaldt Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 tribute band: Deep Shit Junkies (bandet fra serien i Pyton) Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 RoboJesus and the Purple Prancing Ponies dæsken! den slo an her vertfall! et metalband må jo ha litt selvironi! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) The MILF hunters Tore and the guys that knows the guys who knows Tore Drunken munks Speedy Gonzales' arriva arriva band Descendants of Thor Killer Clowns Latem (metal baklengs) The ståpikks Tore and the guy with the ståpikk band The jeg vil se puppa dine band Dudes with dongs Mongopenis Bytt ut "Tore" med sjefen i gruppas navn. Endret 10. juni 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Dwarfs on steroids. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Roadkill. Ekte innavl. The fora. 1 dollar( ) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Hva enn du gjør, IKKE: - ta et navn fra gresk eller norrøn mytologi - ta et navn fra Ringenes Herre - finn et rart ord i en ordbok - bruk "vanskelige" flerstavelsesord á la 'Malevolent Creation', 'Unmerciful Massacre', etc. - sett sammen et nytt ord lagd av eksisterende ord eller av initialene til bandmedlemmene - bruk forkortelser (jeg tenker da på P.O.D. o.l.) - bruk et navn som inneholder 'Of' Dette er så oppbrukt! Finn på et originalt og fengende navn som er lett å huske og uttale. Navnet må jo selvfølgelig stå til musikken. Enkelte av disse punktene kan imidlertid følges hvis det gjøres bra. PS: Dette er min mening som alt annet jeg har postet på dette forumet Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Dinglebær. Norske navn ftw. Sjølvironi må òg til. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Storm For det er det ingenting som heiter fra før. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg misunner deg ikke. Det er umulig å finne et bra bandnavn. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg misunner deg ikke. Det er umulig å finne et bra bandnavn. Umulig er det ikke, men meget vanskelig! Man bør finne et godt navn selv, og ikke la andre finne opp et navn til seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå