Krankemot Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) skal bestille k700i nå, men jeg har abb. fra før av. så jeg skal ha uten abb. er det da bare å putte i simkortet jeg har? eller må detr gjøres innstilling først? i såfall, kan jeg gjøre de? og hvordan... skal bestille mob. kanskje i kveld. så hadde vært ekstra takknemlig for rask hjelp. Mvh: Snorre Endret 10. juni 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 bvet ikke om det har noe å si, men det er et tele2 abb. jeg har frafør av. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm Hvis du kjøper mobilen uten noen form for binding eller abb, så kan du selfølgelig putte i hvilken som helst sim kort i den og bruke den,trenger ikke å tenke på noen instillinger i det hele tatt Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm Hvis du kjøper mobilen uten noen form for binding eller abb, så kan du selfølgelig putte i hvilken som helst sim kort i den og bruke den,trenger ikke å tenke på noen instillinger i det hele tatt Så lenge telefonen ikke er operatørlåst selvfølgelig. Om den er det plikter forhandleren å opplyse om det på forhånd. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 ok, takk for svar Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kjøper du den i en vanlig nettbutikk (komplett, forbrukershop etc.), er den ikke låst. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det ikke i slike situasjoner lurest å f.eks. kjøpe telefonen hos tele2 og videreføre abbonementet en har slik at en får en sponset telefon? Kjøper en telefonen uten noen form for binding blir den en del dyrere. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det ikke i slike situasjoner lurest å f.eks. kjøpe telefonen hos tele2 og videreføre abbonementet en har slik at en får en sponset telefon? Kjøper en telefonen uten noen form for binding blir den en del dyrere. Hvis man har tenkt å beholde samme abo. hos Tele2 er det nok definitivt lurere å kjøpe den subsidiert der. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 det abbonementet ble for dyrt til mitt bruk :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå