The President Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Vet at det er mange emner om dette fra før, men jeg fant ingen som hjalp meg. Har et Radeon9700 kort, dette er koblet til Tven (en Philips) med en s-video>Composit overgang, og inn på composit inngang på tven. Problemet er at når jeg går inn i skjermkort settings (høyreklikk desktop>Properties>settings>Advanced>Displays) så finner den ikke noen tv automatisk. Den viser mine to skjermer, men ved siden av "tv bildet" er det en ledning med rødt kryss over. Selv om jeg disabler den ene skjermen så hjelper ikke det (har funka før) og dersom jeg tryker på Troubleshoot>Force detection of my TV, så får jeg trykket på den røde "powerknappen" men ingenting skjer. Tven blinker litt, men ikkeno mer. Jeg får heller ikke valgt om den skal være primær eller sekundær monitor, eller noe annet. Oppløsning og Refreshraten er slik den skal være..... Dette har funka før, med akkurat samme utstyr, så jeg forstår ikke hva som er galt nå... Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå