SebRam Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde bursdag for noen dager siden, og endte opp med 2000,- til slutt Har bestemt meg for å bruke disse pengene på PC stash... Men HVA? Det jeg setter høyest på lista er: En ekstra stor Harddisk (s-ata) Kjøling (2 x silent-x vifter + gpu kjøling) Mindre støy (går vel under kjøling ) Høyttalere Eller kanskje noe oppgradering av de komponentene som allerede er satt inn? Ikke vet jeg ;P Kom med forslag da folkens! Takk! (PC Speccs står vel i signaturen) Lenke til kommentar
kim1988 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hva du kjøper deg for dine private bursdags penger har ikke jeg noen ting med =)men siden du spør så kan du vell alltids kjøpe deg en seagate barracuda 7200.8 250gb 8 mb buffer minne og den koster rundt 1000-1100 på komplett .. her er en link til deg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302883&cks=PLC Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg er klar over at jeg selv velger slikt, men kom da gjerne med forslag! Lenke til kommentar
kim1988 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 bare tullet jeg.. men som sagt den harddisken jeg linket til er bra og jeg anbefaler den Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Denne kjøleren, tror jeg passer til dit skjermkort. Så at denne hadde fått god kritikk Så kanskje disse høytalerne Endret 10. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 etter å ha sett i pc spec'sa dine vil jeg tro at en harddisk hadde vært midt i blinken.. Evt. en skillelig kule siste skoledag elns i tillegg Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Hehe joda.. En skikkelig kule hadde gjort susen, men kortvarig glede Artic Silencer kjøleren skal vist akkurat ikke passe, men jeg vet at Zalman's GPU kjøler passer Har jeg nok tror jeg det blir Zalman GPU kjøler + en ekstra harddisk. (og kanskje Silent-X vifter) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva er en kule? Spar heller pengene til noe skikkelig, ikke bare masse smådrit som du kjøper bare for å kjøpe noe nytt. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Tror jeg egentlig har bestemt meg nå Tror det blir Zalman GPU-Kjøler VF700-Cu og Seagate Barracuda 7200.8 250GB Harddisk Det blir vel ca. 1500,- til sammen, og da har jeg jo litt penger til gode til blant annet en kule eller to ;P Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kule som i fylle- antar jeg. En disk er fine greier, man kan aldri få for mye lagringsplass såfremst man ikke er fri for nett. Og selv da erre veldig greit å mekke iso'er av DVD'ene sine... og sånne man låner hos kompiser og på biblioteket, eller på showtime eller... Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Kule som i fylle- antar jeg. En disk er fine greier, man kan aldri få for mye lagringsplass såfremst man ikke er fri for nett. Og selv da erre veldig greit å mekke iso'er av DVD'ene sine... og sånne man låner hos kompiser og på biblioteket, eller på showtime eller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå