Prebo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 _Et_ spill. Et spill. En bil. Lol! En spill! Litt skrivefeil med deg 0069, det heter ''ei spill'' Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tekken 5 Og God of War kommer også snart. Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. Skulle gjerne ha gjort det jeg også. Men har ikke penger som jeg kan bruke på spill akkurat nå Hva med Midnight Club 3: DUB Edition? Hvis du ikke har det fra før av da. nei... jeg vet ikke jeg har NFSU2 og det er nok for meg......men jeg tror at Tekken 5 blir spillet som jeg kjøper.... Jeg var ganske skeptisk til Tekken etter Tekken 4, siden jeg ikke syntes det var så bra. Men etter det jeg har hørt, og etter å ha lest anmeldelsen på Gamespot fks. der Tekken 5 fikk 9.2 i score, så er jeg overbevist om at Namco har greid å bringe Tekken-serien til nye høyder. Ellers så må jeg selvsagt støtte opp om forslaget om å kjøpe Final Fantasy X. Fortsatt ett av de beste spillene jeg har til PS2. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 God of War når det kommer. det er SUPER KONGE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå