0069 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei! Nå er jeg fardig med alle prøver på skolen å jeg vil kjøpe en god spill til min PS2 kan noen si til meg hvilket spill som er best å kjøpe i dag? Jeg har MGS3,GTA:SA,NFSU2......osv... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Gran Turismo 4 Tekken 5 (når det kommer 29. juni) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Final Fantasy X. Jeg er Final Fantasy fan og anbefaler deg derfor dette spillet. Jeg har spilt 7-9 i FF serien en hel del, men ikke 10'eren. Derfor mener jeg du bør opfylle mitt store ønske om å komme deg gjennom dette spillet for meg Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Tekken 5 Og God of War kommer også snart. Endret 11. juni 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
0069 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Final Fantasy X. Jeg er Final Fantasy fan og anbefaler deg derfor dette spillet. Jeg har spilt 7-9 i FF serien en hel del, men ikke 10'eren. Derfor mener jeg du bør opfylle mitt store ønske om å komme deg gjennom dette spillet for meg jeg skal tenke på det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tekken 5 Og God of War kommer også snart. Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg syns ikke Tekken er noe bra jeg! Liker bedre "Soul Calibur II"! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har prøvd Soul Calibur også, men det ble for mye våpen og sånn etter min smak. Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tekken er jo kongespill da. Gleder meg sinnsykt til Tekken5. Har spillt en del 3, og spillte Tekken4 nesten hver dag med kompiser når jeg var i millitæret. Håper de ikke har forandret FOR mye på det. Burde være ganske likt kontrollsystem som Tekken4, synes jeg da. Så...tekken 5 anbefaler jeg når det kommer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tekken 5 Og God of War kommer også snart. Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. Skulle gjerne ha gjort det jeg også. Men har ikke penger som jeg kan bruke på spill akkurat nå Hva med Midnight Club 3: DUB Edition? Hvis du ikke har det fra før av da. Lenke til kommentar
0069 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Tekken 5 Og God of War kommer også snart. Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. Skulle gjerne ha gjort det jeg også. Men har ikke penger som jeg kan bruke på spill akkurat nå Hva med Midnight Club 3: DUB Edition? Hvis du ikke har det fra før av da. nei... jeg vet ikke jeg har NFSU2 og det er nok for meg......men jeg tror at Tekken 5 blir spillet som jeg kjøper.... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Final Fantasy X. Jeg er Final Fantasy fan og anbefaler deg derfor dette spillet. Jeg har spilt 7-9 i FF serien en hel del, men ikke 10'eren. Derfor mener jeg du bør opfylle mitt store ønske om å komme deg gjennom dette spillet for meg jeg skal tenke på det Final Fantasy X er konge! Kjøp det, du vil ikke bli skuffet! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tekken 5 Og God of War kommer også snart. Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. Skulle gjerne ha gjort det jeg også. Men har ikke penger som jeg kan bruke på spill akkurat nå Hva med Midnight Club 3: DUB Edition? Hvis du ikke har det fra før av da. nei... jeg vet ikke jeg har NFSU2 og det er nok for meg......men jeg tror at Tekken 5 blir spillet som jeg kjøper.... Gå for god of war. Det skal være det beste ps2 spillet som er laget. Det kommer om ikke så lenge. Det ser utroligt bra ut....sjekk ut omtalen på gamespot Lenke til kommentar
gnav Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Anbefaler: Men In Black 2, This Is Football 02, Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith, Death by Degrees (må være yndlingsspillet mitt). Lenke til kommentar
0069 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 hehe noen som har flere forslag? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Anbefaler: Men In Black 2, This Is Football 02, Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith, Death by Degrees (må være yndlingsspillet mitt). har dem alle og de er no good :!: Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Uten tvil, God Of War! Alle som har en Ps2 burde eie det spillet! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg støtter forslaget om FFX. Det er et knallspill! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 _Et_ spill. Et spill. En bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå