ASDASDKL2131 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jaha, nå satt jeg her for moro skyld og leste en anmeldelse av Max Payne, og mange andre skytespill. Men det var en ting som jeg la merke til i anmeldelsen av Max Payne var at de som hadde anmeldt spille påstod at det der med Painkillers var litt dumt, man slenger i seg noen piller, *poff*, og man er frisk! Dette ser disse folkene negavtivt på, hva er det for noe liksom? Alle spill har jo sine "painkillers", f.eks. Gta3 hvor du plukker opp ett animert hjerte som ligger svevende i luften 40 cm. over bakken? :???: (mer off-topic enn dette kunne det vel ikke blitt) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 max payne ville nok vært mye bedre om du fant operasjonssaler rundtomkring med akuttlegeteam og venterom parat til og operere bort titalls kuler, brannsår, skrapemerker, skader i ryggen etter hopperulling på asfalt. ja, alle spill har sine painkillers, den anmelderen kan henge seg ett sted, en kan ikke anmelde spill med ett 24 binds leksikon på fanget. [ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-07-21 05:57 ] Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Det er nå en annen måte som ikke er så urealistisk måte å få helse på i GTA 3. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 leie ****r? :razz: sykehuset er sikkert den mest realistiske måtem jeg vet om å få helse i spill på, men jeg ser på realisme som en slags uting. det kan være bra seff, men jeg synes ofte det bare bare ødelegger. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Vel..skulle gjerne likt å se "*****" suge kuler ut av deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå