Erad Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Noen som har en vag peiling på hva detta #¤&% minigolf spellet på amiga heter? var 4 courses på det og den ene var "out of this world" og den adre var "alphabet soup" (trur jeg) de to andre husker jeg ikke! det er ikke hole-in one 1 eller 2 og heller ikke amyputt classics men det ligner veldig på amyputt! Trur det var microprose som hadde laga det! det var ikke microprose golf for det var sånn "stor" golf!! irriterende å ikke huske navnet for det var digg golfspill! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Ugh! Husker spillet, men klarer ikke komme på hva det heter. AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Tror nok jeg husker det spillet der. Det heter Zany Golf! Og det hadde noen veldig artige baner. Og kul musikk. Har hatt både A500, A2000, A1200 i si tid. Men PC'n tok desverre over etterhvert :sad: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Jaggu! trur det var zany golf ja!! då ska me ladda neråt og sjeka ud! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 NEEEIIIIII...!!! fortvilelse.. fortapelse..!! det var ikke zanygolf heller.. det jeg snakker om var strictly 2d golf.. zanygolf var mer 3d aktig! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Miniputt?? fant ikke noe miniputt men fant mini golf plus.. kanskje det er det! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Ja, tenke seg til. Snakket om Miniputt for C64! Hehe. Jaja. Det rocket i sin tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå