Gå til innhold

Docking stasjon til ipod foto


Anbefalte innlegg

Lurte egentlig bare på om det følger med, siden det hverken står oppført på komplett sine sider eller på apple.no at det skal følge med, men i testen her på hw så står det at det følger med og det er til og med bilde av stasjonen. Mulig apple har tatt den ut av esken siden det begynner å bli en del folk med ipod nå, ikke veit jeg, noen av dere som veit? Vil helst bestille før helgen så dere får kjappe dere litt på tastaturet da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den testen på hw så var det også med en bæreveske til ipodn dette står heller ikke oppført på apple.no eller komplett, men officeline har en pakke med ipod foto 60gig, dock, av kabel og veske til 4600kr.. Er litt usikker på hva jeg får hvor her jeg..

Lenke til kommentar

Som ein tommelfinger regel kan ein vel seie at ein ikkje får med meir enn dei seier ein får. Apple legg ikkje ved docking stasjon på sine sider. Det har dei slutta med for ei stund sidan. Bonusen er sjølvsagt at prisen er veldig redusert, pluss at ein strengt teke ikkje treng den. Så for min del er eg berre glad til.

Tilbodet til officeline verker som eit greitt tilbod, dersom du skal ha tilsvarande frå Apple sine sider vert det tett opp mot 5000 trur eg. Dersom du ikkje er student da. ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...