Crazysteps Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Emne sier sitt Sier vel ingen verdens ting. Er vel ikke noe mer nytt enn at den fremdeles selges i butikkene og vil gjøre det en god stund til, altså SGH E720 Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Emne sier sitt Sier vel ingen verdens ting. Er vel ikke noe mer nytt enn at den fremdeles selges i butikkene og vil gjøre det en god stund til, altså SGH E720 Ok, la meg forklare.... Med spørsmålet: Noe nytt på Samsung 720 fronten mente jeg: Er det noe nytt på Samsung 720 fronten. Som altså betyr at jeg spør om det er noen oppdateringer eller noe nytt til som du kanskje skjønte, min samsung sgh 720.... Klarere nå? Syns vel egentlig folk burde skjønt hva jeg mente, men nei da. Endret 12. juni 2005 av johanol Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg skjønner fremdeles ikke hva du mener. Ikke en gang etter at du har prøvd å forklare på nytt... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Emne sier sitt Sier vel ingen verdens ting. Er vel ikke noe mer nytt enn at den fremdeles selges i butikkene og vil gjøre det en god stund til, altså SGH E720 Ok, la meg forklare.... Med spørsmålet: Noe nytt på Samsung 720 fronten mente jeg: Er det noe nytt på Samsung 720 fronten. Som altså betyr at jeg spør om det er noen oppdateringer eller noe nytt til som du kanskje skjønte, min samsung sgh 720.... Klarere nå? Syns vel egentlig folk burde skjønt hva jeg mente, men nei da. Nei, skjønner fremdeles ikke. Er det snakk om FW-oppdateringer eller bare generelt spill og bakgrunnsbilder? Eller er det snakk om tilbehør osv? Er det E720 du snakker om? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Emne sier sitt Sier vel ingen verdens ting. Er vel ikke noe mer nytt enn at den fremdeles selges i butikkene og vil gjøre det en god stund til, altså SGH E720 Ok, la meg forklare.... Med spørsmålet: Noe nytt på Samsung 720 fronten mente jeg: Er det noe nytt på Samsung 720 fronten. Som altså betyr at jeg spør om det er noen oppdateringer eller noe nytt til som du kanskje skjønte, min samsung sgh 720.... Klarere nå? Syns vel egentlig folk burde skjønt hva jeg mente, men nei da. Nei, skjønner fremdeles ikke. Er det snakk om FW-oppdateringer eller bare generelt spill og bakgrunnsbilder? Eller er det snakk om tilbehør osv? Er det E720 du snakker om? Bakgrunner å drit tar man ut av vanlige bilder. Sofware tengte jeg på. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Emne sier sitt Sier vel ingen verdens ting. Er vel ikke noe mer nytt enn at den fremdeles selges i butikkene og vil gjøre det en god stund til, altså SGH E720 Ok, la meg forklare.... Med spørsmålet: Noe nytt på Samsung 720 fronten mente jeg: Er det noe nytt på Samsung 720 fronten. Som altså betyr at jeg spør om det er noen oppdateringer eller noe nytt til som du kanskje skjønte, min samsung sgh 720.... Klarere nå? Syns vel egentlig folk burde skjønt hva jeg mente, men nei da. Nei, skjønner fremdeles ikke. Er det snakk om FW-oppdateringer eller bare generelt spill og bakgrunnsbilder? Eller er det snakk om tilbehør osv? Er det E720 du snakker om? Bakgrunner å drit tar man ut av vanlige bilder. Sofware tengte jeg på. Send en mail til [email protected] og spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå