Deathie Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg så noen hadde fått et lite LAN på 16 stk sponset av mpx.no og lurer derfor på mens vi er inne på saken: Jeg og noen venner spiller Halo 1 og 2 og har arrangert flere LAN på rundt 16 stk. Vi begynner altså å bli litt flinke å arrangere slike LAN etterhvert, og har tenkt å ha et LAN kommende høstferie. Etter å ha annonsert mye på Live og andre steder, regner vi med å bli over 20 stk. Noe sikkert tall vet vi ikke enda. De fleste som spiller Halo 1 eller 2 i Bergen kommer. Det kommer faktisk noen langveisfra fra Fredrikstad. Bare for å begynne et sted, lurer jeg på om det er noen som kunne sponset oss slik iCodden og dem ble sponset. Bare med noen små premier i forskjellige compoer og lignende. Håper på svar Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hva er dere ute etter da. siden icodden hadde fått spons kan vi jo kanskje såponse dere istedet Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Bare noen småpremier hadde vært fint. Men selvfølgelig, jo større, jo bedre. Kunne det vært en mulighet at vi kunne brukt pengene vi tar i inngangspenger og lagt de sammen med deres sponsing. Da ville jo premiene blitt enda bedre. Bare et forslag Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Som alltid skader det ikke å søke på frifond, kjenner flere som har fått sponset LAN. www.frifond.no Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 sjøl fikk vi i VikingLAN 7.000kr dserifra. men så er vi ett litt større enn 15 - 20 da Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Ok... Da får vi prøve litt på frifond.no. Takker for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå