Artistic.Hipster Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Her tas alt av diskusjon ang. Månedens konkurranse Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er det sånn at temaet er "Sommer". Og utifra det så kan man lage nesten hva som helst? Foto, Grafikk, hva som helst? Har jeg forstått det da? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nå er det vel strengt tatt fotokonkurranser gående i bildekritikkforumet... Men det er ikke jeg som lager reglene.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Om det er slik det før skal bildet ikke være et fotografi, men noe laget med en datamaskin. Men om du manipulerer et bilde tror jeg det skal gå bra Forresten Gandalf, har du fått en moderator til å ordne med poll og slikt? Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det var en helt sinnsyk deltakelse her gitt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg likte ikke temaet... Mulig jeg slenger inn et lite bidrag likevel, får se om jeg får tid nå, har jo tross alt fri Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Forresten Gandalf, har du fått en moderator til å ordne med poll og slikt? Har nok ikke det, så vi får nesten bare vente og se, jeg lar iallefall denne gå en stund Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 det var mange som sa de skulle komme med bidrag. men når konkuransen endelig er i gang, hvor ble de av da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Working on it Men jeg har vært en smule opptatt i det siste, så dere får bare vente i spenning Jeg sier bare én ting: Tropisk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Om jeg hadde hatt tid kunne jeg vel kommet med noe.. Uansett digga jeg N* sitt bidrag! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har nå funnet ut at jeg ikke har noen som helst sjanse til å komme med bidrag i denne konkurransen.. Prosjektet jeg begynte på har blitt nedprioritert grunnet litt forskjellige ting, bl.a. sommerjobb. Jeg får se på neste tema, evt. om jeg bare slenger inn noe veldig simpelt noe... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lever konkurransen fortsatt, eller? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Tror ikke helt det funker så godt med konkuranser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå