Artistic.Hipster Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg tenkte jeg bare skulle starte konkuransen opp igjen, vi har enda ikke fått med oss noen moderator som kan hjelpe oss, men jeg skal se om jeg kan få fikset noe Uansett, temaet denne gangen er "sommer" det er veldig fritt og burde passe oss som foretrekker 2d og de som koser seg med 3d. REGLER: - Det postes bare bidrag i denne tråden, ingen diskusjon. - Det kan lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i diskusjonstråden. - Vinneren av konkurransen bestemmer neste ukes tema. Dette må allikevel godkjennes av Gandalf the Grey. Sammen med temaet må det foreligge en kort definisjon. (Send PM. Slapp av, det aller meste godkjennes) Prøv å lage et tema som de fleste kan lage bidrag til i både 2D og 3D. - Bidraget skal hovedsaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. (Du trenger allikevel ikke å poste en film på 700 MB) - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. Legg ditt bidrag som innlegg i denne tråden. Endret 10. juni 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) konkuransen er tilbake edit: laget thumbnail btw, i teksten står det "sommer". ti kroner til førstemann som klarer å tyde det. Endret 12. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Mitt innlegg Endret 11. juni 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå