Gå til innhold

Post dine GTA:SA bilder

Anbefalte innlegg

Å herregud. Blir helt gal av å se på skjermbildene og ikke ha spillet! :p Må kjøpe det så snart som mulig, ja...ser helt fantastisk ut :)

Et annet spørsmål, i GTA: Vice City var det et jævlig oppdrag der man skulle styre små, radiostyrte minihelikoptre for å plante bomber på en bygningsplass. Styringa av de helikoptrene var helt på trynet, måtte få broren min til å gjøre oppdraget for meg ettersom han ikke hadde noe problem med det (hvilket er meg en gåte). Er det noen lignende oppdrag i San Andreas? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å herregud. Blir helt gal av å se på skjermbildene og ikke ha spillet! :p Må kjøpe det så snart som mulig, ja...ser helt fantastisk ut :)

Et annet spørsmål, i GTA: Vice City var det et jævlig oppdrag der man skulle styre små, radiostyrte minihelikoptre for å plante bomber på en bygningsplass. Styringa av de helikoptrene var helt på trynet, måtte få broren min til å gjøre oppdraget for meg ettersom han ikke hadde noe problem med det (hvilket er meg en gåte). Er det noen lignende oppdrag i San Andreas? :(

Ja.

Lenke til kommentar
Tok meg noen timer, men nå har jeg til slutt alle 50 photo ops. Og selvfølgelig 100 tags. Ganske vanskelig å komme seg inn på San Fierro rullebanen uten å jukse. Måtte dra helt tilbake til Los Santos, hoppe inn på flyplassen. Ta et fly og fly det helt til San Fierro og så lande der, hehe. Men men, 50 photo ops gir mange våpen ved garasjen i SF og 100 000 dollar :)

En enklere måte å komme seg inn på flyplasse i Fierro er å parkere foran vaktbua ved flyplasse, dvs. ved porten som ville åpnet seg om du hadde flight license. Så hopper du opp på taket av bilen, defra opp på taket av vaktbua og over gjerdet. Så kan du gå mot porten og den åpner seg! Hent bilen og kjør inn til flyene.

Lenke til kommentar

Folkens! PRØV å IKKE skrive et innlegg UTEN å legge ut bilde!

Hvor vanskelig kan det egentlig være? :nei:

PS: Fra skyte-banen. Ganske morsomt å holde på slik (dog litt for enkelt). Dessuten blir man betydelig bedre med de forskjellige våpnene uten å måtte drepe noen. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...