Sidious Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Å herregud. Blir helt gal av å se på skjermbildene og ikke ha spillet! Må kjøpe det så snart som mulig, ja...ser helt fantastisk ut Et annet spørsmål, i GTA: Vice City var det et jævlig oppdrag der man skulle styre små, radiostyrte minihelikoptre for å plante bomber på en bygningsplass. Styringa av de helikoptrene var helt på trynet, måtte få broren min til å gjøre oppdraget for meg ettersom han ikke hadde noe problem med det (hvilket er meg en gåte). Er det noen lignende oppdrag i San Andreas? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Å herregud. Blir helt gal av å se på skjermbildene og ikke ha spillet! Må kjøpe det så snart som mulig, ja...ser helt fantastisk ut Et annet spørsmål, i GTA: Vice City var det et jævlig oppdrag der man skulle styre små, radiostyrte minihelikoptre for å plante bomber på en bygningsplass. Styringa av de helikoptrene var helt på trynet, måtte få broren min til å gjøre oppdraget for meg ettersom han ikke hadde noe problem med det (hvilket er meg en gåte). Er det noen lignende oppdrag i San Andreas? Ja. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Du kan og kombinere de to Noe sånt ? Edit: digger å kjøre det flyet Jepp Meget bra har ikke komt der på pc versjonen. Men å fly det flyet er så utroligt digg. Sikkert det beste med hele spillet Lenke til kommentar
casparo Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Tok meg noen timer, men nå har jeg til slutt alle 50 photo ops. Og selvfølgelig 100 tags. Ganske vanskelig å komme seg inn på San Fierro rullebanen uten å jukse. Måtte dra helt tilbake til Los Santos, hoppe inn på flyplassen. Ta et fly og fly det helt til San Fierro og så lande der, hehe. Men men, 50 photo ops gir mange våpen ved garasjen i SF og 100 000 dollar En enklere måte å komme seg inn på flyplasse i Fierro er å parkere foran vaktbua ved flyplasse, dvs. ved porten som ville åpnet seg om du hadde flight license. Så hopper du opp på taket av bilen, defra opp på taket av vaktbua og over gjerdet. Så kan du gå mot porten og den åpner seg! Hent bilen og kjør inn til flyene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 da var spillet kjøpt! men har ikke noe pc Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Sniker meg bak horen og kutter strupen på hun :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg fant en komplett samling av fuskekoder. men bruker ikke fuskekoder når jeg spiller til vanlig. Men måtte prøve denne. Og det var artig Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Ja, den var artig å kjøre. Taklet det meste, og gøy med firehjulstrekk. Lett å kjøre over andre biler. (Nok en gang, nei, brukte ikke koder for å få bilen) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Trafikk kaos Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Lite å finne på. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 My Pride and Joy Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Lite å finne på. Du sier ikke Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Noen som vet om det går ann og ta en fallskjerm fra den bygningen, og så ta et lite fly fra flyplassen og så bare hoppe ut av flyet. Det har vært digg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Noen som vet om det går ann og ta en fallskjerm fra den bygningen, og så ta et lite fly fra flyplassen og så bare hoppe ut av flyet. Det har vært digg Det går strålende, min venn. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Meg i action. ps: jeg er ganster Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Folkens! PRØV å IKKE skrive et innlegg UTEN å legge ut bilde! Hvor vanskelig kan det egentlig være? PS: Fra skyte-banen. Ganske morsomt å holde på slik (dog litt for enkelt). Dessuten blir man betydelig bedre med de forskjellige våpnene uten å måtte drepe noen. Endret 17. juni 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Groove Street familien Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg og brodern tok dette bilde sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå