Cultofluna Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 måtte bare ha dette med.. duden fra GTA3 stakk av med dama så reiste de tilbake til Liberty City.. faen til genialt spill Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Og så en Lavtflygende opplevelse Endret 15. juni 2005 av zypher_ut Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Og så en Lavtflygende opplevelse Spennende....andre ting du kan prøve med det kjekke flyet Fly opp ned under golden gate bridge Fly igjennom de firkantene som skaper søylene på samme bru Da er det litt mer respekt... Det opp ned er ganske enkelt Du kan og kombinere de to Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Du kan og kombinere de to Noe sånt ? Edit: digger å kjøre det flyet Endret 15. juni 2005 av zypher_ut Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Skal hoppe utfor bygningen med fallskjerm Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 zypher_ut, hvordan kan du kjøre det flyet så fort? og hvordan skyer du raketter? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Tok meg en kjøretur,havnet på politistasjonen,løpte rundt inne i politistasjonen..og i dusjen på politistasjonen så fant jeg en dildo :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Her er min bil som jeg har "custom made" Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Skal hoppe utfor bygningen med fallskjerm What a fuck Hvordan fikk du til det der ? Er sånne ting man kan gjøre etter man har greid spillet Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 zypher_ut, hvordan kan du kjøre det flyet så fort?og hvordan skyer du raketter? 2 ting du må gjøre for å fly fort: 1: Ta inn hjula som er under flyet 2: Gjør så de "røra" står rett bakover, slik at du går forover og ikke rett opp (er knapper til å ta de opp og ned, og knapp til å ta inn hjula) Raketter er også en knapp. Tror det er "secondary fire". Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 zypher_ut, hvordan kan du kjøre det flyet så fort?og hvordan skyer du raketter? 2 ting du må gjøre for å fly fort: 1: Ta inn hjula som er under flyet 2: Gjør så de "røra" står rett bakover, slik at du går forover og ikke rett opp (er knapper til å ta de opp og ned, og knapp til å ta inn hjula) Raketter er også en knapp. Tror det er "secondary fire". og de knappene er? Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Skal hoppe utfor bygningen med fallskjerm What a fuck Hvordan fikk du til det der ? Er sånne ting man kan gjøre etter man har greid spillet Jetpack my friend. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) og de knappene er? Det kan du stille inn under options. Jeg har endra på mine og husker ikke hvilke det var som default. Endret 15. juni 2005 av zypher_ut Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 og de knappene er? Det kan du stille inn under options. Jeg har endra på mine og husker ikke hvilke det var som default. ok, takker! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Fallskjerm er morro..... fallskjerm.mv1 Lander nesten oppå en bil og greier Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 What a fuck Hvordan fikk du til det der ? Er sånne ting man kan gjøre etter man har greid spillet Hvem som sier det?? begynte på spillet for 2 dager siden. har bare gjort noen mission. Og jeg bruker ikke "cheats" Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Fallskjerm er morro.....fallskjerm.mv1 Lander nesten oppå en bil og greier Hehe, Nice..Den var kul..Hva heter den toppen du kjørte-hoppet fra?? Det må jeg teste. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Fallskjerm er morro.....fallskjerm.mv1 Lander nesten oppå en bil og greier Hehe, Nice..Den var kul..Hva heter den toppen du kjørte-hoppet fra?? Det må jeg teste. Mt. Chilliad, har hoppa utfor med nesten alle bilene i PS2 versjonen tror jeg....digger det fjellet der Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Fallskjerm er morro.....fallskjerm.mv1 Lander nesten oppå en bil og greier Hehe, Nice..Den var kul..Hva heter den toppen du kjørte-hoppet fra?? Det må jeg teste. Mt. Chilliad, har hoppa utfor med nesten alle bilene i PS2 versjonen tror jeg....digger det fjellet der liker den driit bratte bakken som går ned til san fierro. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 er en skyskraper i downtown som går an å gå inn i.. på toppen er det en fallskjerm.. så er det bare å hoppe i vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå