jensemil Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Gleeeder meg til å få dette spillet(i morra faktiskt!) HVor mye mer av pcen krever dette en vice city? Kan man få sin egen gjeng? Er det sånn at man kan bli feit, og sånn? hehe, dette blir genialt ass Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 gjeng: ja Feit : ja Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 WOHHOOOOOOOOOOOHHHH.. fY FEITE, da skal jeg bli så feit jeg alltid har drømt om! Er det no grense for hvor feit man kan bli? jeg skal bli dødsfeit. Åsså masse tynne folk i gjengen min! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Ja, det er en grense på hvor feit.... Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 æsj. jaja: life goes on. Får spillet i morra, da håper jeg at jeg blir hekta. Og at Pcen "min" tar det lett. Åsså når jeg går lei skal jeg poste mine SA bilder Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 "Bling Bling" Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Er ikke alltid så veldig lett å kjøre bil Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 HVor mye mer av pcen krever dette en vice city? Rett fra readme fila: Minimum Hardware Requirements: 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor 256 MB of RAM 8 speed DVD-ROM Drive 3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install 64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better) DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Keyboard Mouse Recommended Hardware Requirements: Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better) 384(+) MB of RAM 16 speed DVD-ROM drive 4.7 GB of free Hard Disk space for a full install 128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better) DirectX 9 compatible Surround Sound Card Game pad with twin axis analogue controls (USB or Joystick Port) Keyboard Mouse Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 I'm so scared right now! Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Her er er samurai bilde: Her kan dere poste bilder av deres CJ! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Min CJ poser på vår elskede NRG-500. Den drar fint opp og ned bakkene i San Fierro Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Kom til et oppdrag der jeg fikk kjøre en 900 cc. Den er den beste sykkelen i mine øyner. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Tok meg noen timer, men nå har jeg til slutt alle 50 photo ops. Og selvfølgelig 100 tags. Ganske vanskelig å komme seg inn på San Fierro rullebanen uten å jukse. Måtte dra helt tilbake til Los Santos, hoppe inn på flyplassen. Ta et fly og fly det helt til San Fierro og så lande der, hehe. Men men, 50 photo ops gir mange våpen ved garasjen i SF og 100 000 dollar edit: Skal selvfølgelig nå 100% uten koder, om det så tar meg noen hundre timer. Hva annet har man sommeren til Endret 13. juni 2005 av arehei Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Tok meg noen timer, men nå har jeg til slutt alle 50 photo ops. Og selvfølgelig 100 tags. Ganske vanskelig å komme seg inn på San Fierro rullebanen uten å jukse. Måtte dra helt tilbake til Los Santos, hoppe inn på flyplassen. Ta et fly og fly det helt til San Fierro og så lande der, hehe. Men men, 50 photo ops gir mange våpen ved garasjen i SF og 100 000 dollar Godt jobbet. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Har du kart med oversikt over hvor alt slikt ligger, eller leter du deg frem? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Har du kart med oversikt over hvor alt slikt ligger, eller leter du deg frem? Vil tro det gikk i kart, ellers tar det evigheter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Har du kart med oversikt over hvor alt slikt ligger, eller leter du deg frem? Kart, beskrivelse og skjermskudd av alle tags Kart, beskrivelse og skjermskudd av alle Photo Ops Bruker altså guide, men tar noen timer likevel Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Hva er egentlig hele den "Photo Ops" greia? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Har du kart med oversikt over hvor alt slikt ligger, eller leter du deg frem? Kart, beskrivelse og skjermskudd av alle tags Kart, beskrivelse og skjermskudd av alle Photo Ops Bruker altså guide, men tar noen timer likevel Det der får jeg begynner på en dag jeg har alt for lite å gjøre Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Morsomt skilt på bilen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå