ClawHammer Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 slå av VPU recover.pleier å funke det. nope.. la inn nye drivere til chipsettet å da funket det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Vil dette gå bra... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 sorry for ikke å poste bilde, mene jeg lurte på om dere som har juksa kunne opplyse om det når dere poster bilde, så man ikke trenger å lure på om man får tak i samme ting selv uten å jukse Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 sorry for ikke å poste bilde, mene jeg lurte på om dere som har juksa kunne opplyse om det når dere poster bilde, så man ikke trenger å lure på om man får tak i samme ting selv uten å jukse Hvem har jukset? Jeg har nå ikke det! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 hehe har netopp begynt spillet for å si det sånn meg og bilene mine Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Det er er mod som du finner her: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=551 åssen funker den.. lasta den ned.. unzippa men få bare "unable to execute" oi. klarte å dra den over på gta san iconet:( spillet vill ikke starte.. er det noen måte å fikse det uten å legge in på nytt? har har backa savefiler så er ikke noe problem sånn.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Har du spillet installert eller bare kopiert rett inn på HD da? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 oi. klarte å dra den over på gta san iconet:( spillet vill ikke starte.. er det noen måte å fikse det uten å legge in på nytt? har har backa savefiler så er ikke noe problem sånn.. Prøvd å starte maskina på nytt. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg lastet ned en versjon av den speedometer greien men i spillet så viste ikke speedometeret seg. men fant denne versjonen og alt funket (Speedometer Mod (direct Hook Method V.1.1 binary) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Hadde blitt skremt hadde jeg sett denne gruppen med purk i byen Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Litt action i tracktoren Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Til dere som ikke får speedometeret til å funke, Prøv den øverste, om den ikke funker prøv den under Legger ved ett bilde siden dette er en bilde tråd Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) oi. klarte å dra den over på gta san iconet:( spillet vill ikke starte.. er det noen måte å fikse det uten å legge in på nytt? har har backa savefiler så er ikke noe problem sånn.. Prøvd å starte maskina på nytt. takker og bukker:) funka nå... hehe skal prøve det andre speeometeret jeg forestenn. SYK DONWLOAD SPEED" hele 3,4 kb i sekundet!!! aldri hat så rask speed:P har bare 768kbit linje.. tokk meg en tur i sta" inn the fog Endret 14. juli 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg lastet ned en versjon av den speedometer greien men i spillet så viste ikke speedometeret seg. men fant denne versjonen og alt funket (Speedometer Mod (direct Hook Method V.1.1 binary) link Zed-smeltelim sine(de han linka til:)) funka ikke noen av de har foresten kopiert spillet rett inn på hd... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Fikk speed'o'meteret til å virke nå! "Kom her din dritt fugl!" Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Fuglejakt ja. Må prøvast. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Fuglejakt ja. Må prøvast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå