Gå til innhold

Post dine GTA:SA bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=26/06/2005 : 18:31]
:!:

:lol:

Er det mulig.

Han har vel ganske enkelt brukt koder for å få tak i alle hesteskoene, så har han plukket opp en som han har funnet i gata etterpå. ;)

hysh på deg :p kan jo ikkje spille spillet å klare å komme så lankt får den version jeg har kan jeg ikke lagre..

Lenke til kommentar
Mommy I'm on top of the world :!:

Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke :(

Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene.

Lenke til kommentar

Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke :(

Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene.

Oki

Lenke til kommentar

Oki

Oppdraget du må gjøre for å få Jetpack'en er på den forlatte flyplassen som du kjøper opp etter hvert.

Etter du har fullført dette oppdraget vil Jetpack'en spawne der hele tiden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...