Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 :!: Er det mulig. Han har vel ganske enkelt brukt koder for å få tak i alle hesteskoene, så har han plukket opp en som han har funnet i gata etterpå. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 [iC' date=26/06/2005 : 18:31] :!: Er det mulig. Han har vel ganske enkelt brukt koder for å få tak i alle hesteskoene, så har han plukket opp en som han har funnet i gata etterpå. hysh på deg kan jo ikkje spille spillet å klare å komme så lankt får den version jeg har kan jeg ikke lagre.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hva blir det neste? Rosa helikopter! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg holder på og runde spillet uten koder men måtte teste noen i spillet. Er ganske artig med den jetpacken. Tast rocketman i spillet og du er igang Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene. Oki Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene. Oki Oppdraget du må gjøre for å få Jetpack'en er på den forlatte flyplassen som du kjøper opp etter hvert. Etter du har fullført dette oppdraget vil Jetpack'en spawne der hele tiden. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kom igjen alle sammen, vi kan ikke la tråden død! Lenke til kommentar
kalken Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hvordan får man filma? når man spiller? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lurer på hvor jeg finner NRG'en! noen som har et map eller lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå