ClawHammer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hvordan får man filma? når man spiller? Du bruker programmet FRAPS ,vil anbefale 2.0 bruk www.google-com for og finne det Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Her er meg på en liten sykletur på min Dbs mountainbike Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lurer på hvor jeg finner NRG'en! noen som har et map eller lignende? Motorsykkelen? Du kan finne en i en bygning på havna (like nedenfor garasjen din i San Fiero). Hm, fant forresten en gammel SA-video på kameraet mitt. Clicky. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 NRG-500 finner du ved siden av tørrdokken i havna der det står en kran inntil en båt. (Der man kan importere\eksportere biler) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kræsja faktisk bare en bil, så gjorde politiet resten.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Russere som blir eid. Edit: Gløymte bilde Endret 4. juli 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) EDIT: Russere som blir eid. http://fredster.strutsen.com/russereid.wmv Endret 5. juli 2005 av Arthas Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor fikk du den t-shorta? På båt tur: Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Monstertrucken er gæærn Bråstopp inn i stanga Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Zed-Smeltelim, prøvd å burne på panseret til biler? ^^ Noen rare bugs jeg opplever er at om jeg kjører på en bil spretter den loddrett ned i asfalten og står BOM fast. Andre spretter opp som pogs (de brikkene som var en farsott for noen år siden). Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Zed-Smeltelim, prøvd å burne på panseret til biler? ^^ Noen rare bugs jeg opplever er at om jeg kjører på en bil spretter den loddrett ned i asfalten og står BOM fast. Andre spretter opp som pogs (de brikkene som var en farsott for noen år siden). Har ikke prøvd å burne på panseret på andre biler men opplevde at biler føyk til værs etter jeg kjørte over de da jeg spilte det på PS2, morsom bug! legger ved ett bilde også, kjørte Sabre på flyplassen i Los Santos Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Min stylet golfbil med 10x nitro,hydralik,bass boost,ny lakk Øh, hvordan får du stylet en golfbil egentlig? Ingen av sjappene vil modde. Cheat? :S Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Avsted for å få eit knull... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå