Gå til innhold

Post dine GTA:SA bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kan du poste bilder av alt du vil i GTA:SA. Bare kom med dem!

Nå lager jeg et innlegg uten bilde, men jeg må bare si det.

Det blir meget vanskelig å komme med mange gode bilder her, da det ikke finnes noen screenshot-knapp, og det blir VELDIG tungvindt når vi må sitte og trykke prt.scr, for så å slå av spillet, lagre bildet, starte opp spillet igjen, og ta ett nytt et.

 

Er det ingen som har en trainer som har en screenshot-knapp da?

GTA Vice hadde en trainer som hadde en slik mulighet.

 

EDIT: Ja for farsken! Jeg har jo fraps! Ja da kan dere bare vente på mange gode bilder fra meg! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=10/06/2005 : 18:43]
Her kan du poste bilder av alt du vil i GTA:SA. Bare kom med dem!

Nå lager jeg et innlegg uten bilde, men jeg må bare si det.

Det blir meget vanskelig å komme med mange gode bilder her, da det ikke finnes noen screenshot-knapp, og det blir VELDIG tungvindt når vi må sitte og trykke prt.scr, for så å slå av spillet, lagre bildet, starte opp spillet igjen, og ta ett nytt et.

 

Er det ingen som har en trainer som har en screenshot-knapp da?

GTA Vice hadde en trainer som hadde en slik mulighet.

 

EDIT: Ja for farsken! Jeg har jo fraps! Ja da kan dere bare vente på mange gode bilder fra meg! :)

Du kan vel ta bilder med fotoapparatet i spillet, så legger det seg i ei mappe der spillet er installert..

 

Eller roter jeg helt nå?

Lenke til kommentar
Ja, jeg merker at ytelsen er litt dårlig. Der jeg i Vice City kunne bruke 1280*1024 i oppløsning pluss høye detaljer, må jeg nå sette ned til minst 1024*768 og medium detaljer...

hvis du har samme PC som sist så er det ikke rart, spillet er nyere, og krever da vanligvis mer av PCen, enn ett spill som kom for 2-3 år siden.

 

Jeg kjørte det lett på 1152 oppløsningen med alt på fult.

Lenke til kommentar
Ja, jeg merker at ytelsen er litt dårlig. Der jeg i Vice City kunne bruke 1280*1024 i oppløsning pluss høye detaljer, må jeg nå sette ned til minst 1024*768 og medium detaljer...

hvis du har samme PC som sist så er det ikke rart, spillet er nyere, og krever da vanligvis mer av PCen, enn ett spill som kom for 2-3 år siden.

 

Jeg kjørte det lett på 1152 oppløsningen med alt på fult.

Ja, det er sant at dette nyere spillet krever mer av PC-en enn eldre spill. Det som er litt rart er at kravene spesifisert for spillet ikke er så mye høyere, selv om det føles ut som det krever mye mer....

 

Men kan jo hende at det bare er PC-en min som kunne trengt en fresh innstallasjon...

Lenke til kommentar
Ja, jeg merker at ytelsen er litt dårlig. Der jeg i Vice City kunne bruke 1280*1024 i oppløsning pluss høye detaljer, må jeg nå sette ned til minst 1024*768 og medium detaljer...

Jeg spiller med maksimum oppløsning og alle detaljnivået høyest (2X AA). Går helt glatt. Har ikke merket en eneste gang at det har hakket.

I Vice kan det faktisk hakke selv når jeg spiller nå for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...