nxo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) NZXT er kabinettet.. noen som har noe og si om kabinettet? Endret 10. juni 2005 av ("-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Du finner en test av det her. http://www.extensiontech.net/reviews/np/nzxt/guardian/ Pros: • Unique looking case • Retail units come with PSU's • Many color choices available • Side window construction is top notch • No sharp edges, other than below • Tooless design • 2 Front USB ports and audio ports • Front cover sturdy when closed. Good for transporting. • 2 included fans, one is an tri-LED fan Cons: • No way to turn of the LED animation • Restrictive airflow for the back fans • HD bays sharp • No room in front bays for rheobuses by default • Adequate airflow, but could be improved Endret 10. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeh har erfaring med dette kabinettet. Skal du kjøpe det? Jeg har hatt kabinettet i ca 6-8måneder. Er et topp kabinett for *nybegynnere*! Synes at det er litt lite og at *boxen der man har viftene i (Bak i kabinettet) rører PSUen nesten! (Kan føre til vibrasjoner/støy osv.) Har planer for å bytte kabinett fordi at jeg har tenkt å modde et/mitt kabinett så derfor bytter jeg til et *stock* kabinett til rundt 800-1000kr. Positivt: Rått lys foran! Fett design! 5x 5.25 brønner Stilig Front!!! Negativt: Ferdig moddet! (bra/dårlig!?) PSUen rører *boxen* Liten plass!! Endret 6. juli 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå