Muffinman Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har et Powercolor R9600AIW i media-pc`en. Den er tilkoblet TV med s-video, og dette fungerer fint. Imidlertid får jeg et problem når jeg kobler opp projektor (som oppfattes som en vanlig skjerm med 1280x720). Så lenge VGA-kabelen fra projektoren er tilkoblet, ignoreres TV`en og det kommer ikke bilde på skjermen. Dette skjer selv om projektoren er avslått. Når jeg fjernstyrer med VNC kan jeg fint veksle mellom TV og projektor, men jeg får ikke lagt inn TV som en skjerm og PJ som en annen. Jeg må altså forandre oppløsningen manuelt i så fall. Foreløpig kobler jeg bare fra vga-kabelen til PJ når tv skal brukes, men dette er jo en lite gunstig løsning. Det er ønskelig at pj kan være tilkoblet, men at det kommer bilde på TV når pj er avslått. Videre ville det vært kjekt om den kunne starte med bilde på pj om kun denne var påslått. Men hovedproblemet er altså at tv`n ikke får bilde når avslått projektor er tilkoblet. Noen som er racer på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå