gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Heihei! Peisa nettop inn E på boxen her. Fyrte det opp, så til min skuffelse så ble grafikken skurrete på menyer osv. De som har vært borti det vet sikkert hva jeg mener. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Har søkt igjennom forumet, og linuxforums.org osv, men kan ikke finne noen løsninger på det [kjører FC3 forresten, hvis det hjelper noe] Endret 10. juni 2005 av gullf1sk Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Hvilken Enlightenment-versjon? Endret 10. juni 2005 av Gimper Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) enlightenment-0.16.7.1-1.fc2.i386.rpm <-- den hentet jeg og installerte. en bug i den kanskje? [samme skjedde på maskina på jobben btw] Endret 10. juni 2005 av gullf1sk Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Her er et screenshot hvis dere vil se hva som er galt. De 2 greiene nederst i hjørnene er rare. Samme gjelder menyene når jeg klikker på desktopen [oops, ble litt feil det der. ny link: http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=262505 ] Endret 10. juni 2005 av gullf1sk Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du kjører fedora burde(skal) du vel instalere via yum. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ah ok. Tar å prøver det jeg da. Må jeg avinstallere den forrige E versjonen? Vet ikke hvordan jeg avinstallerer ting i linux Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ah ok. Tar å prøver det jeg da. Må jeg avinstallere den forrige E versjonen? Vet ikke hvordan jeg avinstallerer ting i linux "rpm -e enlightenment" som root. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 rpm -e enlightenment Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Tusen takk! [unnskyld at jeg spør så mye, men jeg har ikke brukt yum så mye før.. hva skriver jeg for å installere E? jeg prøvde $yum install enlightenment , men det funket dårlig.. (er for vandt til emerge:P) ] Endret 10. juni 2005 av gullf1sk Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 [unnskyld at jeg spør så mye, men jeg har ikke brukt yum så mye før.. hva skriver jeg for å installere E?jeg prøvde $yum install enlightenment , men det funket dårlig.. (er for vandt til emerge:P) ] Følg steg 1/2 her: http://www.fedorafaq.org/#installsoftware, bli root og kjør: yum install enlightenment Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 yum install enlightenment funket ikke. Jeg får lese litt rundt å se om jeg skjønner noe av det. Takk for alle svar Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 På'n igjen! Jeg downloadet sourcecoden. kjørte ./configure, så spyttet den meg ut å klaget på at jeg ikke hadde Imlib2. Dette installerte jeg i sta, har tilogmed kjørt ldconfig. Noen lure triks som kan gjøres? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 På'n igjen!Jeg downloadet sourcecoden. kjørte ./configure, så spyttet den meg ut å klaget på at jeg ikke hadde Imlib2. Dette installerte jeg i sta, har tilogmed kjørt ldconfig. Noen lure triks som kan gjøres? Du trenger imlib-devel. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Har installert imlib-devel via yum men får fremdeles den samme feilen. Er det ikke noe i /etc som jeg må konfigurere? Vet dere alle sitter å river dere i håret over han håpløse idioten her som ikke kan noen ting, men håper dere holder ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå