Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med formatering...


Anbefalte innlegg

Har et rart problem når jeg skal formatere..

 

det som sjer:

 

Jeg har inni xp/boot cd'en, restarter maskinen, alt funker fint, det kommer "press any key to boot from cd", jeg trykker på en tast for å boote fra cd'en.. SÅ sjer det, skjermen blir svart, ingenting sjer, maskinen går osv men ingenting går "fremmover".

 

er 100% sikker på at cd'en funker så det er ikke problemet.

 

Noen som har peil?

 

Takk for svar

 

EDIT: kan det ver noe med at jeg har s-ata harddisk som master/c: ? isåfall, hva må gjørest?

Endret av inSain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg minner om retningslinjenes forbud mot bumping. Sitat nettiketten:

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis du er så sikker på cd'en funker er det kanskje cd-rom'en din som ikke funker?

Harddiskene dine har ikke noe å si siden du skal boote fra cd og du får jo spørsmål om å gjøre det.

 

Hvorfor skal du formatere i første omgang..var det noe galt før dette skjedde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...