Gå til innhold

Hvor skal du i sommerferien?


Skeptos

Anbefalte innlegg

Her kan man skrive litt om hvor man skal i sommerferien og hva man skal gjøre der.

 

Jeg skal to uker til Hellas, der vi skal seile fra øy til øy sammen med en annen familie den første uka. Seile om dagen og ankre opp ved en marina eller i en bukt om kvelden. Seilbåten er en Bavaria 42 2001-modell som vi leier fra et norsk firma der nede. Det er utrolig gøye å seile! Jeg gleder meg mer til denne utenlandsturen enn noen andre! :D

 

Bavaria42-b.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Familien min drar utenlands, som vanlig, og jeg har, som vanlig, huset for meg selv hele sommeren.

 

Jeg liker det best slik, har ikke akuratt en stor trang for å reise, spesielt ikke nå som jeg nettopp er ferdig med videregående. Dette er da den siste sommeren jeg får sammen med flere av kompisene mine, som til høsten spres rundt på diverse høyskoler og universiteter.

 

 

Med tanke på det bilde ditt, Ole Johan: Følger de damene med båten, kunne tenkt med en slik en selv. :D

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Skal spille golf den første uken, så skal jeg til Kreta 8. juli og ca. 20. juli skal jeg på hytten i Kragerø å spille mer golf, bade, kjøre baten og sole meg! :D

Første uken i August skal jeg på Elite-leir på Hamar, 1 uke med hockey trening ;):yes::D

 

 

Gleder meg egentlig mest til å komme på hytten :dribble: Kruse rundt i båt :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...