SineTwo Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Finnes det et smått CUBE-liknende barebone system for støtte av både Pentrum 4 (NW) processorer og AGP? Er utrolig interessert i et slikt system, men vil ikke kjøpe e-cube ettersom at den ikke har det utseendet jeg ser etter... Har dessuten lyst til å bygge med komponentene selv... Har hørt at shuttle har et slikt system, men ss50 har kun PCI og ikke AGP. Kunne noen ha anbefalt et bra barebone system for P4 med AGP? På forhånd takk Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 hvis du leste ordentlig sa jeg at jeg ikke direkte var interessert i e-cube - men ser ikke ut som om shuttle kommer ut med AGP slot før om en liten stund... så... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Shuttle kommer snart med en utgave med AGP, SS51 Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Joda, cube'en var AGP, men jeg lurer fremdeles på hvilke av de to systeme som gir best ytelse og plass / stabilitet ... er det virkelig så mye forskjell på et hovedkort fra et annet? Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 du kan jo kjøpe via epia hovedkort da og bygge ditt eget.de er bare 17x17cm, men det var vel sikkert ikke helt va du var ute etter. men kul er de. Mvh Kriger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå