cartMann Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg har ny pc og når jeg setter inn windows xp cd`en så kommer det opp bare noe tull som ikker er viktig. Skal jeg sette inn enn annen cd? skifte på noen instillinger? Endret 10. juni 2005 av cartMann Lenke til kommentar
Decoy^ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Litt mer informasjon kunne kanskje vært nyttig her... Hva slags "tull" er det som kommer opp, og når i boot-prosessen? Installerer du på en blank disk, eller er det allerede et OS installert på maskinen? Eventuelt annen informasjon om hva som skjer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kan du ta bilde av problemet? Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Har løst problemet. Denne tråden kan bli stengt. Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Trykk en f tast (avhengig av hva slags hk) og boot ide cr-rom med cden i så skal det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå