Imagine Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei. Jeg har planer om å kjøpe meg ny bærbar pc til privat bruk. Hovedsaklig surfe, se dvd, brenne cd'r og dvd, redigere bilder etc. Skal studere Grafisk design til neste år, og trenger derfor en forholdsvis brukbar maskin når det gjelder bilder og fotoprogram. Har sett på mange, men valget står nå mellom Asus 6858neup og Dell Inspiron 6000. Noen erfaringer med disse maskinene? Noen innvendinger eller anbefalinger? Budsjett på max 14000kr. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Bygg for guds skyld sjæl. Ikke kjøp pakke-PC. Lenke til kommentar
Imagine Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Jo, jeg kunne forså vidt det.. Men har ikke så veldig peil på maskiner. Så jeg er redd jeg ender opp med noe jeg vil bli misfornøyd med.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 er det ikke vanskelig å lage bærbar?? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Dell har mange gode bærbare, så de skal du ikke være redd for.. Bygge bærbar selv bli vel litt ... ? Lenke til kommentar
Imagine Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Takk for all tilbakemelding. Jeg har etter å ha lest mye inne på dette forumet og ved å snakke med mine kjære venner - bestemt meg for å bestille Dell Inspiron 6000. Tror jeg blir fornøyd med valget.. Nok en gang takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå