christianpet Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg skal skifte led's der det lyser num lock, scroll lock, caps lock. er det noen som vet hvor man lodder hen?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Åpne tastaturet Du ser det med en gang da. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Husk å lodde + og - rett, hvis ikke lyser det ikke. Bruk LEDs som tar 3.3 volt, det er det som står i de fleste tastatur. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Husk på at det er ikke sikkert det passer.. Jeg skulle skifte også men det var ikke mulig. Det var for liten plass. (Microsoft multimedia keyboard) Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 det lyser ikke!: trur jeg satte + på - Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Da er det jo bare å bytte om da.. Om det ikke funker så ta et bilde å legg ut! Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 jeg byttet ut den grønne led en med en rød jeg skiftet men det virket ikke!!! men de andre som enda er grønne virker! trur led en er gåen! skal kjøpe meg nye leds! Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 men vis man skal koble til noe annet til tatsaturet som denne hvordan kan jeg koble den til strømmen fra tastaturet???? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 I tastatur ledningen er det to ledere som ikke benyttes. Bruk de Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 men vis man skal koble til noe annet til tatsaturet som denne hvordan kan jeg koble den til strømmen fra tastaturet???? Skal det ha 12V eller 5V? I tastaturet er det bare 5V. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 alle lederne benyttes i mitt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Vågebu: 12v TRådstarter: Nei. Jeg skal ut en tur nå, men når jeg kommer hjem kan jeg vise deg hvilke to Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det går jo også ann å hjemme et par flate batterier inne i tastaturet! LEDsene varer vel i maaaange måneder vil jeg tro.. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 ok \..... natrium vis meg hvilke du;) SER UT SOM DU HAR PEIL PÅ DET;);););)););;)););) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Som det står er ikke pin1 i bruk. Kontakten som plugges inn i hovedkortet klipper du av. Så finner du leder 1, og lodder de andre sammen igjen Inni tastaturet skal kablen være festet med en kontakt. på undersiden av kretskortet finner du pungtet til kabel 1, og lodder + på der. Den sorte lederen lodder du - på. Så til den litt mer knotete delen. Den ledere som du fant fra i starten, ved kontakten som går inn i hk, setter du på en molex kontakt. Finn en fra en gammel psu, eller kjøp en ny. koster ikke mer enn 20 kroner. Plugg den på psu og alt skal virke Var kanskje litt vrient forklart, men spør på det du lurer på. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Det virker litt risky da! er det det?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er ikke risky hvis du er nøye Bare litt knotete. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Som det står er ikke pin1 i bruk. Kontakten som plugges inn i hovedkortet klipper du av. Så finner du leder 1, og lodder de andre sammen igjen Det er vel ikke nødvendig å klippe av kontakten? Det er vel nok å finne pin 1, avisolere litt av kabelen, og klippe av den rette lederen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå