0069 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har ikke noe tro på at dette blir bra... nei...men hvis Stiven Spielberg skal bli regisør i Halo filmen da tror jeg at det blir noe bra...... Hver regisør til sin film. Men jeg tror at en tegnefilm ala Pokemon hadde vært bra. Der man ser at figurene løper gjennom det samme terrenget 10 ganger. Og figurene ikke rører seg (JEG KAN ) ja ja jeg leste et sted, at de skal ha premiere i sommer 2006...det betyr at filmen blir dårlig:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) de krevde jo at filmen skulle ha minimum 75 mill $ budsjett da. og hadde mye retnings linjer for ditt og datt så det kan hende det faktisk blir ok.. håper de bruker historien til halo fall of reach boka, hadde vært sweet. anbefaler foresten alle sci fi og halo fans å lese den, knall bra prequel historie til halo 1. Endret 13. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 anbefaler foresten alle sci fi og halo fans å lese den, knall bra prequel historie til halo 1. Jaha, og hvor kan boka kjøpes? Link? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Du får tak i den på Outland og Avalon i alle fall. Det som hindrar meg i å skrike ut i vill panikk, er dei strenge retningslinjene. Dette bør hindre at vi får ein film heilt fjern frå det som gjer spela bra. (Akkurat dette har vi vel sett utallige gongar før) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tror den faktisk kan bli bra, ikke noen super film, men jeg tror ikke den blir dårlig heller. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tror ikke denne filmen blir noe sukse. Folk har alt for store forventninger til slike filmer. Å det ender bare med at man blir skuffet... Det skal utrolig mye til at filmen blir bedere en spillet. Lenke til kommentar
IngarStene Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den blir dårlig. Veldig dårlig. Uwe Boll har ødelagt alle spillene han har "filmatisert". Det blir antakeligvis ikke bare dårlig.. Elendig er et bedre ord. Horribelt, infernalsk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) anbefaler foresten alle sci fi og halo fans å lese den, knall bra prequel historie til halo 1. Jaha, og hvor kan boka kjøpes? Link? her er den Halo Fall of Reach. 89kr mens vi først er inne på spillbøker anbefales også splinter cell boka varmt. skrevet av david michaels. de har den dog ikke lenger på mao.no som jeg bestilte den på men bør være mulig å få tak i. Endret 14. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
samusaran Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det lages film av både Halo, Splinter Cell og Hitman. Splinter Cell kan bli bra, men Halo som film! Ærlig talt. Dette kan bli skikkelig dårlig. Selv om det er et bra spill behøver det ikke bli en bra film. De flotte øyeblikkene i Halo 1 og 2 har nok vanskeligheter for å overføre til film. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 bare de ikke endrer helt på historien, og setter Vin Diesel i rollen til master chief så blir det kanskje bra... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kan bli alt fra meget bra til meget dårlig. De har jo et godt utgangspunkt med tanke på historien, og spillene er jo også bra. Så lenge de ikke drar en klassisk kvalitetstap overføring så tror jeg det blir bra. Dessuten bør de for all del gjenfortelle historien i filmen skikkelig, ikke bare nevne den i veldig korte trekk, med action i resten av filmen. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Så lenge det ikke er Uwe Boll som sitter i regissør-stolen, så blir det antageligvis en kurant spill-til-film-film. At manusforfatteren til 28 days later står for historien, er heller ikke å rynke på nesen av. Helt enig med deg. 28 Days Later var en meget god film, tror nok Halo-filmen blir minst like god. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tror det kan bli en av de filmene som drokner seg selv i effekter, men kan bli veldig bra vist man bruker hode. Og fokuserer på bra skuespill og tiltro til historien.. bare de ikke endrer helt på historien, og setter Vin Diesel i rollen til master chief så blir det kanskje bra... Håper du mente: ...Og IKKE setter Vin Diesel i rollen til master chief. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tror det kan bli en av de filmene som drokner seg selv i effekter, men kan bli veldig bra vist man bruker hode. Og fokuserer på bra skuespill og tiltro til historien.. bare de ikke endrer helt på historien, og setter Vin Diesel i rollen til master chief så blir det kanskje bra... Håper du mente: ...Og IKKE setter Vin Diesel i rollen til master chief. Ja, jeg mente det Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Håper de ikke lager filmen av halo 2. Den hadde en dårlig story forhold til Halo combat evolved! Men jeg gleder meg til 2007 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Håper de ikke lager filmen av halo 2.Den hadde en dårlig story forhold til Halo combat evolved! Men jeg gleder meg til 2007 Halo 2 hadde jo bra story. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Halo 2 hadde jo bra story. ikke like bra som Halo CE Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Halo 2 hadde jo bra story. ikke like bra som Halo CE Neei, men oppfølgere er sjeldent like gode.. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Vin Diesel er flink skuespiller:p her er den Halo Fall of Reach. 89kr mens vi først er inne på spillbøker anbefales også splinter cell boka varmt. skrevet av david michaels. de har den dog ikke lenger på mao.no som jeg bestilte den på men bør være mulig å få tak i. David Michaels? Trudde Tom Clancy skrev den. Endret 1. juli 2005 av MeSa Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Peter Berg skal vere ressigør for splinter cell filmen.... ser det på Imdb.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå