lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tror den svart-hvitt sjablongen kan bli kjempefin på et kabinett! Men det er jo litt smak og behag.. Ikke det at jeg har møtt så mange småjenter som leker med action man! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Simen1: Eg likte godt den "tatoo sommerfuglen", Ville valgt den eller den første Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er kanskje litt for avansert.. Dessuten tror jeg det er best med enkel stil? Bare tenker litt Disney nå! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ja, jeg tenkte på noe helt enkelt. Kun to farger: Grunnfargen og fargen på mønsteret. Trolig sølv på lilla. Jeg så en fin sommerfugl-stencil i går som så veldig enkel ut i design og dermed enkel å lage. Men i dag har jeg helt rotet den bort og finner den ikke igjen. Et par forslag til på formen: Endret 12. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Stemmer for den første, den andre der er ganske enkelt_for_standard Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Likte den første best, men toern er jo mye enklere å lage vil jeg tro.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Stemmer for den første, den andre der er ganske enkelt_for_standard Helt enig... Den første er mye finere hvis du spørr meg. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 JA den første hadde på ein måte ein litt elegant form på ein måte. Eg ville heilt klart gått for den. Lenke til kommentar
niile Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den første var absolutt finest oh.. Den lilla lakken er akkurat den jeg har tenkt å bruke på kabinettet mitt, men er litt tvil... Lurer litt på om det er litt for mye "glitter" i den.. Hehe Lykke til Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Du får vente og se hvordan det blir her. Jeg skal selvfølgelig laste opp bilder når jeg er ferdig. Jeg venter bare på riktig vær (lakkerer selvfølgelig utendørs, men har ikke noe tak å stå under.) Regnværet i det siste har satt en effektiv stopper, og nå som det har sluttet å regne så blåser det jammen med fullt av støv i lufta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå