mastro Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) hei skal kjøpe ekstern hd for første gang og skulle i denne sammenheng visst om det er noe problem med for dårlig lese/skrivehastighet hvis man bruker en alminnelig ekstern hd med usb2/fw til fildeling på nett og LAN? Regner med jeg muligens må gå for eksterne SATA disker hvis jeg skal bruke hd til CAD programmer? Evt. noen forslag til disk? Har både firewire og usb2 kort, så dette skal ikke ha noe å si. Vil ha mest mulig GB pr. krone - hvilken størrelse lønner seg da? Hvis det er noen som tilfeldigvis vet om noen supertilbud på eksterne hardisker, ikke nøl med å si ifra Endret 10. juni 2005 av trasher Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 dette lurer jammen jeg også på Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hørt at maxtor sine er dårlige.. har en maxtor intern og den er super, men vet ikke de eksterne, de er visst crap! Lenke til kommentar
mastro Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Dårlig med svar... Er det virkelig ingen som har noe å bidra med? Endret 11. juni 2005 av trasher Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 LaCie Externe harddisker er visst gode, kjøpte maxtor 5000xt 250gig i 2003, nå tok den kveldenSå 250-300gig er best å kjøpe nå(rart at 250 gig fortsatt er godt) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har selv en ekstern hdd jeg deler noen filer fra, funker perfekt det, men litt usikker om den kansje vill få litt problemer om en laster med max speed på 100Mbit. Da blir det nok litt forsinkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå