scar Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 hei jeg er på jakt etter en rask disk og sette i min ZNOTE 3001. den som sitter her er en fujitsu MHR 2020AT. og jeg synes den er litt treg. er det noen som har noe gode forslag til meg? helst noe over 20GB Lenke til kommentar
scar Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 er det ingen som vet om noe disker som er bra til bærbare . hemm synn . men man får ikke treff hver gang skal ikke vente det Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Er du fornøyd med maskinen? Hva bruker du den til? Bruker du XP? Er ikke prosessoren litt i treigeste laget? Lenke til kommentar
soft Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 på min Zepto2002 er det en standard 2,5" fujitsu 40GB dette ser du under kontrollpanel. Lenke til kommentar
soft Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 hvis du har en intel diskkontroller, kan du hente en utility fra http://www.intel.com som speeder opp ting... (iaa22_enu.exe) Lenke til kommentar
scar Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 for og begynne mede det første spørsmålet "er du fornøyd med maskinen?" - ja veldig det er en meget god maskin. "hva bruker du den til?" -surfe, mail, spille litt, se på film, det meste med andre ord. "bruker du XP?" -nope bruker win 2K pro "er ikke prosessoren i tregeste laget?" nei jeg synes 1200`en er bra jeg. jeg har ikke intel men via disk kontroller. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 jeg skal bruke maskinen til Photoshop, Flash, Illustrator, Dreamweaver så jeg tviler litt på om prosessoren takler detta. Det er ikke noe morro å vente i 10 min hver gang man gjør en endring i Photoshop. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hvis du skal bruke Photoshop bør du kjøpe P4 og fylle maskinen med ram. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Scar Du sier du spiller, hvilke spill klarer du å kjøre? Har du Intel Celeron Tualatin eller P3 Tualatin? Er det noen som vet hvor stor forskjell det er på ytelsen til disse to cpu'ene? Lenke til kommentar
scar Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 det som regel jeg spller på den er WarCraft III. noe Diablo II og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå