~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Har ikke sett det før nå Må takke Modene (var vist TST, takk = som har gjort og alle brukerne som har mast om dette ( og alle de som har vært stille, men postet). Blir mye lettere å lese på Forumet om Guildwars når det har fått egen kategori, lettere å finne tråder å svare på YES Endret 10. juni 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kategorien ble opprettet i dag, og det er ikke fordi folk har mast om det. Det er fordi det var behov for det. Brukte en halvtime i dag på å flytte alle tråder over i den nye kategorien, så det er hyggelig å se at det settes pris på. :-) "Alle modene" = meg :-) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Kategorien ble opprettet i dag, og det er ikke fordi folk har mast om det. Det er fordi det var behov for det. Brukte en halvtime i dag på å flytte alle tråder over i den nye kategorien, så det er hyggelig å se at det settes pris på. "Alle modene" = meg :-) Tusen takk Og for de som enda ikke har fått det med seg, Guildwars er nå et av de 5 mest spilte nettspillene, noe som også viser hvor stor interesse spillet har (ifølge Xfire). Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kategorien ble opprettet i dag, og det er ikke fordi folk har mast om det. Det er fordi det var behov for det. Brukte en halvtime i dag på å flytte alle tråder over i den nye kategorien, så det er hyggelig å se at det settes pris på. "Alle modene" = meg :-) Tusen takk Og for de som enda ikke har fått det med seg, Guildwars er nå et av de 5 mest spilte nettspillene, noe som også viser hvor stor interesse spillet har (ifølge Xfire). Rundt 5% av alle som spilelr bruker xfire, så det seier ingeting. Fint at GW har fått egen aktegori, skal prøve å poste litt der. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) aleksanderrr: Du tåler virkelig ikke at GW er et populært spill du? Takk TST Endret 19. juni 2005 av Grundig Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 har det ikke hatt det lenge? Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ikkje siden 10 juni, 10 dager siden (trur eg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå