ahoo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Lurer på om det er noken andre her på forume som har vore borti dette HK: Abit IS7? Har vannkj. på CPU og NB, og er stor fornøgd me tempen på CPU 34C-36C, men NB tempen ligge på 48C-53C!! Noken tips kva som kan være gale? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har du kjølepasta på? Hvilken blokk er det du har? Om denne tempraturen er målt med en onbord måler kan du prøve og kjenne på blokka med fingeren. Om den er varm stemmer dette, er den lunken stemmer det ikke (sett at det er god kontakt mellom blokk og NB) Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Tok å monterte på ekstern sensor på NB blokka (ganske nær kjerna), og den viste 36,4C.. Så, da er det nok bare eine sensoren på HK mitt som ikkje fungere. Pga det sto samme temp i Speedfan som i biosen.. SÅ kjennte eg på blokka slik du sa MagE, og der va bare lunka..Så, da var det ikkje så farli alikevell! ...takk Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Mange sensorer på hovedkorte er unøyaktige, i følge min gammle var min AMD 130c grader Ole-Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå