Kenneth Dammyr Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei I gode gamle dager gikk det som en lek å zoome inn på elementer i Premiere. Jeg satt en keyframe et sted og en ny litt senere, så justerte jeg bare slik at filmen var litt større(mer inn-zoomet) på den siste. Men nå går plutselig ikke dette lenger. Jeg har trykket over alt, men keyframefunksjonen er som oftest grå, merk som oftest; Hvis jeg trykker meg fram til at jeg vil justere opacity med keyframe, så kan jeg bruke dem, men kun til det. Det merkelige her er at dette gikk en gang i tiden. Etter hva jeg kan huske da... Bruker Premiere Pro 1.5 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Reknar med du bruker Motion-effekten som er fast i Effect Controls. Det skal jo ikkje vere verre enn å trykke på den vetle, kvite stoppeklokka ved sida av den eigenskapen du skal keyframe. Når du har gjort det kan du setje keyframes ved å trykke på den knappen mellom dei to pilene rett til venstre for mini-tidslinja i effectcontrols. Endret 10. juni 2005 av incanus Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Nei har du sett! Den hvite stoppeklokka har jeg aldri brukt før, men når jeg gjorde det gikk det fin-fint. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå