Gå til innhold

6800 GT SLI Hjelp... hjelp. sos-sos-sos


omegaV8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er en strøm tilkobling ja. men om du må ha den kobla til eller ikke vet jeg ikke. stillige kort :) men personlig ville jeg gått for et 6800gt, siden det er raskere en 2x 6600gt. da har man også muligheten til å kjøte et 6800gt til en gang.

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar
det er en strøm tilkobling ja. men om du må ha den kobla til eller ikke vet jeg ikke. stillige kort :) men personlig ville jeg gått for et 6800gt, siden det er raskere en 2x 6600gt. da har man også muligheten til å kjøte et 6800gt til en gang.

Det er 6800 GT

Lenke til kommentar
det er en strøm tilkobling ja. men om du må ha den kobla til eller ikke vet jeg ikke. stillige kort :) men personlig ville jeg gått for et 6800gt, siden det er raskere en 2x 6600gt. da har man også muligheten til å kjøte et 6800gt til en gang.

Det er 6800 GT

åja så det nå :p mye mistake hehe :p da får du rå ytelse da :D

Lenke til kommentar
Hvert kort trenger sin strømtilførsel ja.

Regner med du har bro nok psu for å drive det der, hvis ikke så må du kanskje investere i en sterkere psu.

Hiper Strømforsyning Type R Sølv ATX 480W, 120mm Vifte (14db)

Endret av omegaV8
Lenke til kommentar

Alt holder, og hvis du har to slike kabler som på bildet over her, så sett de i skjermkortene, så har du strøm til de :)

Tipper den strømforsyningen skal holde!

Sjukt stilige kort, du må være lykkelig :p

Uansett, koble tils trøm på begge, hvis ikke vil det ene gå på redusert hastighet, og vil kanskje ikke støtte SLI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...