Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen stopper helt opp når den kommer i windows

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 6 filmer på en data som jeg skulle kopiere til en annen data som har dvd brenner. Da det kom opp at det var 18 min igjen gikk jeg opp for jeg gadd ikke se på det..

Og når jeg kom ned igjen stor det "explorer.exe har begått en ulovelig oppgave" eller noe lignende.. + at det kom opp en annen rar prosess med samme melding..

Når dette kom opp gikk det ikke å gjøre noe så jeg restartet dataen. Og jeg kommer helt inn i windows og ser skrivebordet. Men der fryser det helt. Det går å bevege musa men det går ikke å gå inn på noen mapper eller trykke på startlinja.

Hva er dette for noe?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvet ikke hva det er. Men jeg kan nok garantere deg at det blir bra hvis du formaterer pc'en. Det hender fra tid til tid at windows som ikke akkurat er verdens mest stabile opperativsystem rett og slett noen ganger bryter sammen.

prøv og start opp pc i sikkerhetsmodus, går ikke det formater. kommer du inn i sikkerhetsmodus prøv og få kjørt noe virusscan

Lenke til kommentar
Hvet ikke hva det er. Men jeg kan nok garantere deg at det blir bra hvis du formaterer pc'en. Det hender fra tid til tid at windows som ikke akkurat er verdens mest stabile opperativsystem rett og slett noen ganger bryter sammen.

prøv og start opp pc i sikkerhetsmodus, går ikke det formater. kommer du inn i sikkerhetsmodus prøv og få kjørt noe virusscan

Jeg er enig. Det kan også være verdt et forsøk med redningsdisketter. Hvor lenge er det siden den sist ble formatért?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...