Killer_DT Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Noen som har peiling på når den nye B5 serien kommer? (legend of the Rangers) Har alltid likt B5, genial serie, med en intensitet som tar pusten fra deg! Legend of the Rangers: To Live and Die in Starlight var mye av det samme, men det var seff noe som var helt syke! Et eksempel er så jæ.vli dårlige skuespillere han kapteinen og hun gunner-bitchen er! Og nå hun klikker i gunner-rommet!! hva i helsikke var det for noe??? Det var jo patetisk, man skal sitte med hjertet i halse på slike scener ikke sitte å le oppgitt og ironisk! Nå hva mener dere om denne filmen/serien? Og noen som har peil på når den kommer? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 For meg er serien kun noe å se på ikke noe annet. :grin: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 B5 var genial men så kommer alle de RÆva spinnoff seriene som ødlegger for B5 ... kunne dei ikke laget en ny B5 serie om .... B5 (de kunne vel bygge det opp igjen) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 MEN er det noen som vet når den nye kommer ut? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 http://www.google.com ..min OG din venn Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 15:39, Kebab GUD skrev:http://www.google.com ..min OG din venn Gidder ikke engang å gi meg ut på en søkemotor, jeg kommer bare til å få opp masse amatør messige sider som ikke sier meg p.iss om når den starter. Hmm før prøve igjen om noen måneder og se om det er noen rykter på streeten. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 01:08, Killer_DT skrev:Et eksempel er så jæ.vli dårlige skuespillere han kapteinen og hun gunner-bitchen er! Og nå hun klikker i gunner-rommet!! hva i helsikke var det for noe??? Det var jo patetisk, man skal sitte med hjertet i halse på slike scener ikke sitte å le oppgitt og ironisk!Nå hva mener dere om denne filmen/serien? Og noen som har peil på når den kommer? Helt enig. Tragisk scene. Har dem ikke hørt om targeting computers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå