bufodill Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Dagens sommer-MMS I sommerens tegn ønsker vi å utlyse en liten fotokonkurranse. Vi ønsker at du tar frem mobilen og sender oss dine beste sommerbilder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Er dette for ikkemedlemmer også? Og må man skrive navn og bilde i MMS-en også, eller har dere en magisk metode? Om man må skrive navn, vennligst skrive dette i annonsen. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Er dette for ikkemedlemmer også?Og må man skrive navn og bilde i MMS-en også, eller har dere en magisk metode? Om man må skrive navn, vennligst skrive dette i annonsen. Send oss ditt bidrag via MMS til [email protected] (skriv inn denne adressen hvor du normalt ville tastet inn telefonnummer). Husk å send med navn, og gjerne informasjon om bildet og hvilken mobiltelefon du brukte. Lese? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Det var nok nevnt fra stund en at man måtte huske navn ja Dette er naturligvis for alle, ikke bare medlemmer av forumet. For at dette skal bli en interessant greie, er vi naturligvis avhengig av at folk sender inn bilder. Gleder oss til å se responsen. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Gleder oss til å se responsen. Jaja, skal spamme dere med bildene mine :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tviler på at det er dette jeg kommer til å bruke pengene på i sommer, men muligens dere får et bilde eller to. Et sommerminne, kan det være bilde av forum tatt med mobilen? Godt tiltak det her. Gleder meg til mange fine bilder i elendig kvalitet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Godt tiltak det her. Gleder meg til mange fine bilder i elendig kvalitet Ja, jeg også. :!: Lenke til kommentar
Ole_91 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er dt vanelig mms pris for å sende eller koster dt noe mer? Skal nok prøve mg ja :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er dt vanelig mms pris for å sende eller koster dt noe mer?Skal nok prøve mg ja :!: Helt vanlig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg