Gå til innhold

Hunter - Er den underpowered?


Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager har du oppnådd 18% crit??? Jeg har Beaststalker's settet, +1% crit på våpen og en trinket som gir meg +2% crit. I tillegg har jeg +8 agility på både hjelm og bukser. Allikevel når jeg ikke høyere enn 12%... (Har agility på 340ish)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk meg en positiv overraskelse på et Baron raid til Stratholm. Jeg lå faktisk øverst på damage listen, men magen var like bak. Men hvorfor i all verden har jeg bare en critt prosent på 3-4, mens f.eks. paladiner har 15-20?

Fordi huntere trenger 53 agility for å oppnå +1% crit chance, mens de fleste andre klassene bare trenger 20 agility. Men crit-chancen din burde være en del høyere, min ligger på rundt 18% for øyeblikket (har du speccet Lethal Shot?).

 

Hunteren er også temmelig god i Battlegrounds. Det er den klassen med lengst attack range, noen som kan utnyttes.

Mages kan vel oppnå en like stor range, så det stemmer ikke helt. Men "Concussive shot+Freezing Trap+Wing Clip" er ganske kjekke i BG ja. ;)

Innlegget over sikter til dette innlegget. Det skjedde noe rart med quoten.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager har du oppnådd 18% crit??? Jeg har Beaststalker's settet, +1% crit på våpen og en trinket som gir meg +2% crit. I tillegg har jeg +8 agility på både hjelm og bukser. Allikevel når jeg ikke høyere enn 12%... (Har agility på 340ish)

 

-KJ

Husk på Lethal Shot i Marksmanship-treet nå ;) Der kan du få +5% crit chance.

+2% fra trinket

+1% fra våpen

+1% fra ringer

+5% fra agility (Det er selvfølgelig ikke helt nøyaktig 5%)

+1% fra set-bonus for Beaststalker

+1% fra neck

+5% fra talents

+2% fra chest-armor

=18% crit chance (husk på at den crit-chancen du får oppgitt når du holder musa over attack i spellbook ikke inkluderer de 5% du har i talents)

 

mage mangler en yard mener jeg å huske, fireball for +5 yards, 40 tilsammen mens hunter får +6 yards, 41.

Nei, hvis mage speccer Flame Throwing kan de få opptil 6 yards ekstra, altså 41 yards, samme som hunter.

Lenke til kommentar
Hunters er en av de som tar mest dmg i instancer. Så ubrukelig er de ikke. Jeg er selv en lvl 60 hunter og tar ofte 1. plass i dmg når vi raider Strat/ubrs/lbrs osv.

Men det er allikevel veldig lite ønsket i instancer, blant annet fordi folk ikke vet at en markmanship hunter er en ypperlig damagedealer.

Lenke til kommentar
haha, meleehunters er brukes av meg som protest, f eks hvis en prest gjør damage fordi hun har damagespells, eller mager som fyrer fireball/fireblast hele tia sidne de skal gjøre damage. Så da bruker vi lame unnskyldning som at jeg har sverd og sverd er til melee :p

Hehe, den er fin, du må huske å skru av growl på petten også :)

Lenke til kommentar
haha, meleehunters er brukes av meg som protest, f eks hvis en prest gjør damage fordi hun har damagespells, eller mager som fyrer fireball/fireblast hele tia sidne de skal gjøre damage. Så da bruker vi lame unnskyldning som at jeg har sverd og sverd er til melee :p

Hehe, den er fin, du må huske å skru av growl på petten også :)

og slå på cower, og sende pet inn i klynger før tanken og whine om healing ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...